Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر و به منظور ترویج فرهنگ کاهش آلودگی  هوا در میان شهروندان و کنترل آلاینده های شهری، نمایش خیابانی با اجرای مردان نقره ای به اجرا در آمد.

اداره محیط زیست معاونت خدمات شهری و محیط زیست اقدام به اجرای نمایش خیابانی با موضوع کاهش آلودگی هوا در طول خیابان پیروزی در ۳ نقطه مقابل ایستگاه های مترو نبرد، پیروزی و ابن سینا  همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، گروه هنرمندان نقره ای با اجرای مفهومی با استفاده از  پلاکاردی هشدار دهنده  با موضوع آلودگی هوا، خطرات ناشی از آلودگی هوا و راه های پیشگیری از آن را به شهروندان  اطلاع رسانی و  از شهروندان خواستند، هوای شهر را داشته باشند.

مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه در خصوص نمایش خیابانی گفت: با توجه به اهمیت روز افزون موضوع محیط زیست و روند رو به ازدیاد آلاینده های زیست محیطی، شهرداری منطقه را بر آن داشت تا افکار عمومی و اقشار مختلف جامعه را نسبت به داشتن هوای پاک، برانگیزند چرا که کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و تشریک مساعی بین نهادهای مختلف را می طلبد.

کد خبر 4791213 مسعود بربر

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایش خیابانی آلودگی هوا شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران شهر تهران اغتشاشات ایران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی معلولان دستگیری سارق محسن هاشمی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور

مدیر کل دفترحفاظت و احیاءتالاب های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با پیگیری‌های انجام یافته، سال گذشته سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور اجرایی شد.

به گزارش ایسنا، آرزو اشرفی زاده در تشریح عملکرد دفتر حفاظت و احیاء تالاب‌ها گفت: سال گذشته پروژه تدقیق و بازنگری مطالعات نیازآبی زیست محیطی میانکاله و زریوار نهایی شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته خسارات وارده به تالاب‌های کشور مستند به آیین نامه اصلاحی جلوگیری از تخریب و آلودگی غیرقابل جبران تالاب‌ها محاسبه شد، افزود: در این راستا تخصیص وجوه و درآمد حاصل از اجرای قانون تالاب‌ها در سطح کشور به حساب صندوق ملی محیط زیست جهت هزینه کرد در راستای برنامه های حفاظت، مدیریت و احیاء تالاب های آسیب دیده نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

اشرفی زاده با تأکید بر تشکیل دهمین کارگروه تخصصی ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالابها در سال 1402 تصریح کرد: حمایت های لازم در خصوص اجرای برنامه مدیریت 29 تالاب کشور با همکاری دبیرخانه های مدیریت زیست بومی تالابی استانها انجام گرفته است.

مدیرکل دفترحفاظت و احیاء تالابهای سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: پیش‌نویس تفاهم نام همکاری بین معاونت محیط زیست دریایی سازمان و سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع حفاظت، احیاء و پایش تالاب بین المللی خورخوران با رویکرد مدیریت زیست بومی آماده شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، اشرفی زاده همچنین به ثبت تالاب برم الوان در فهرست کنوانسیون رامسر اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا شهرهای تالابی کیاشهر، بابل و گندمان به دبیرخانه کنوانسیون رامسر برای ثبت معرفی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • اجرای سند الگوی کشت در حوزه‌های تالابی کشور
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران