Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محمودی رئیس هیأت مدیره شرکت رجا با بیان اینکه حضور تعداد مدیران تصمیم ساز شرکت رجا در این جلسه، موید اهمیت و جایگاه مسافر نزد این شرکت است، گفت: برای بیان نقاط قوت و نقاط ضعف یک سازمان، هیچ کس شایسته‌تر از مشتری نیست و خوشحالیم که شنونده نظرات کسانی هستیم که به ما اعتماد داشته و بیش‌ترین آمار سفر ریلی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودی قطار را وسیله ایمن و سبز دانست و افزود: کیفیت بخشی و افزایش حجم سفرها همواره سرلوحه کار ما بوده است و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت رجا در پاسخ به سؤال یکی از مسافران مبنی بر اینکه سرعت قطارهای ترنست کم است، گفت: مولفه سرعت قطارها فقط موضوع قطار نیست بلکه ترافیک و مشکلات ریلی خطوط نیز در آن دخیل هستند.

او درباره قیمت بلیت قطارهای ترنست افزود: با توجه به قیمت تمام شده بالای قطارهای ترنست و خود کشش، در کل دنیا یارانه تعلق می‌گیرد. لذا در کشور ما نیز دولت‌ مکلف است از این قطارها حمایت کند.

بیشتر بخوانید:فروش بلیط هواپیما با نرخ بالاتر تخلف محسوب می‌شود

محمودی افزود: ما به دلیل انجام مسؤولیت اجتماعی خود، این قطارها را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم؛ زیرا می‌دانیم که افراد بسیاری اعم از دانشجویان، استادان دانشگاه و شاغلان در شهرهای دیگر، مسافران همیشگی این قطارها هستند و با توقف ترنست‌ها، زندگی آنها دچار اختلال خواهد شد.

در این مراسم، همه اعضای زمرد باشگاه مشتریان رجا، ضمن ابراز خشنودی از حضور در این شرکت، نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را با مدیران رجا در میان گذاشتند. حرکت به موقع و بدون تاخیر قطارهای رجا، ایمنی، نظافت داخلی و حسن رفتار کارکنان قطار، نقاط مثبت و سرعت پایین و توقف‌های مسیر، نقاط ضعف‌ سفر ریلی از سوی مسافران عنوان شد.

در پایان این مراسم به تمامی مشتریان رده زمرد شرکت رجا به رسم یادبود هدایایی داده شد و طی یک قرعه کشی، به چهار نفر از اعضا باشگاه مسافران، حواله سفر رایگان با قطار گردشگری رجا اهدا شد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین فریب اظهار کرد: تعداد بازدید مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به ۱۵۷ هزار و ۴۸۳ مورد رسید که نسبت به سال گذشته رشد ۹.۷ درصدی داشته است.

وی افزود: در این میان آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید ۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم، بازدیدها قرار گرفته است.

فریبا افزود: گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵ هزار ۴۰۲ در رتبه بعدی قرار داشت.

وی به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها نیز اشاره کرده و گفت: در این مدت ۳ هزار ۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱ هزار و ۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر و ۳ هزار و۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان و ۱ هزار و ۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان بازدید داشته اند.

فریبا ادامه داد: از موزه شهدا نهاوند ۲ هزار و۴۸۹ نفر، از موزه حمام حاج آقا تراب ۲ هزار و۶۷۱ نفر و موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد ۲۱۷ نفر بازدید داشته‌اند.

وی گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کنند و به مسافران توصیه می‌شود نظر به راه اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت بلیت‌ها را خریداری کنند.

وی ادامه داد: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم کند.

کد خبر 6080345

دیگر خبرها

  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • واکنش مسافران قطار به انتقام سپاه ایران از رژیم خبیث اسرائیل + فیلم
  • تمرکز آنکارا بر تولید قطار سریع السیر!
  • گلایه های مردم از فضای نامناسب ایستگاه راه آهن و تعداد تردد قطارهای حومه ای + عکس