Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «محمد علی الحوثی» رئیس شورای عالی سیاسی یمن روز شنبه در سخنانی ادعای آمریکا درباره توقیف یک کشتی ایرانی حامل قطعات موشک برای صنعاء را تکذیب کرد و گفت که چنین ادعایی صحت ندارد.

وی که روز شنبه در مراسم افتتاحیه یک مرکز پزشکی در صنعاء سخنرانی می‌کرد، افزود: ائتلاف متجاوز اجازه ورود کشتی‌های نفتی یا دارویی به یمن را نمی‌دهد، حال چگونه کشتی حامل قطعات موشکی می‌تواند وارد این کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا اخیرا مدعی شده که یک کشتی حامل مقادیر زیادی از قطعات موشک‌های هدایت‌شونده ایرانی را که برای صنعاء ارسال می‌شد، کشف و ضبط کرده است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که تروریست واقعی، آمریکایی است که ملت یمن را محاصره و به قتل می‌رساند.

محمد علی الحوثی عضو ارشد جنبش انصارالله یمن همچنین اقدام اخیر وزارت خزانه داری آمریکا در درج نام برخی از مقامات عراقی در لیست تروریستی خود را محکوم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه گذشته از اعمال تحریم بر چهار مقام عراقی به اتهام نقض حقوق بشر و  فساد خبر داد که عبارتند از: «قیس الخزعلی» دبیر کل جریان عصائب اهل الحق و «اللیث الخزعلی» برادر وی،«حسین فلاح اللامی» از فرماندهان امنیتی سازمان الحشد الشعبی و خمیس فرحان الخنجر العیساوی (یکی از بازرگانان معروف عراق).

«خمیس الخنجر» رئیس ائتلاف «المحور الوطنی» عراق و بازرگان معروف، که یکی از چهار شخصیتی است که جمعه در فهرست تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفت، به این اقدام واشنگتن واکنش نشان داد و طی پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: من همچنان مانند گذشته مخالف هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی عراق و همراه با ملت و مطالبات آن برای تغییر و رهایی از فاسدان هستم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان

سرهنگ علی تجری گفت: در پی گشت زنی هدفنمد ماموران کلانتری ۱۳، به یک دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از آن تعدادی اموال مسروقه کشف کردند.

او با بیان اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که ماشین متعلق به همدستش بوده است، افزود: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس، مشخص شد همدست متهم، اموال مسروقه را در یکی از سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشته که با تلاش ماموران، طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گرگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت مصالح و آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • توقیف نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توضیحات کنعانی درباره کشتیِ توقیف‌شده اسرائیلی | خدمه این کشتی به سوالات مراجع ایرانی پاسخ ندادند | ویدئو
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • سرزمین‌های اشغالی؛ از خاموشی تا بمباران موشکی و پهپادی
  • درخواست کاخ سفید از ایرانی برای آزادی کشتی توقیف شده
  • واکنش آمریکا به توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز + عکس و فیلم
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز