Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:58:57 GMT

انیمیشن کوتاه خیال

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۰۸۲

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 انیمیشن «خیال / Reverie» به کارگردانی فیلیپ پیاژه محصول سال 2018 دانمارک است. فرزند مرد روستایی در حال احتضار است و اکنون او با قربانی کردن حیوانی امیدوار به نجات اوست اما یک حیوان که به نظر می‌آید مزاحم است، قصد ربودن قربانی را دارد... . این انیمیشن کوتاه را در تابناک تماشا می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس انیمیشن کوتاه انیمیشن ویدیو خیال فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند

این روزها همه چیز به کام ادین ترزیچ است

طرفداری | نتایج ضعیف بروسیا دورتموند در این فصل باعث شده زیر تیغ انتقادات قرار بگیرند و این گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جایگاه ادین ترزیچ به وجود آورده بود. با این حال به نظر می‌رسد کامبک شگفت‌انگیز مقابل اتلتیکو مادرید همه چیز را تغییر داده است.

به گزارش روهر ناخریشتین؛ تغییر مربی برای فصل آینده اکنون از برنامه‌های دورتموند خارج شده، این یعنی حتی اگر موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشوند، جایگاه ادین ترزیچ تضمین شده است.

کیکر نیز گزارش داده ترزیچ با صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، اکنون جای پای خود را محکم‌تر کرده است. گفتنی است دورتموند در حال با 56 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و با لایپزیش در رتبه چهارم هم‌امتیاز است اما به خاطر تفاضل گل کم‌تر در جایگاه پایین‌تری قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سهمیه هم لازم نیست بگیری؛ خیال راحت ادین ترزیچ از جایگاهش در دورتموند
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • فیلم «آنیتا، گمشده در اخبار» واجد شرایط حضور در رقابت اسکار شد
  • این انیمیشن ایرانی به اسکار راه یافت
  • «آنیتا ...» بهترین کلیولند شد/ «رد پا» در ایتالیا
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد