Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@01:36:43 GMT

کنایه علی ربیعی خطاب به رضا پهلوی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۱۱۹

به گزارش ایلنا، در یادداشت توئیتری علی ربیعی آمده است :رضا پهلوی، که این روزها با موج سواری بر اندوه مردم سخت در پی تسلیت‌گویی است، در یک آلزایمر تاریخی فراموش کرده به خانواده‌های صاحب سه قطره خون دانشجویان بزرگ‌نیا، قندچی و شریعت‌رضوی که در شانزده آذر ۳۲ به فرمان پدرش قربانی حضور نیکسون شده‌اند تسلیت گفته و از آنها عذرخواهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی

مهدی هاشمی نسب، مربی استقلال تهران که به دلیل محرومیت جواد نکونام از حضور در بازی با شمس‌آذر در نشست خبری پیش از بازی مقابل این تیم حاضر شده بود، اظهار کرد: قبل از هر چیزی جا دارد از آقای میثاقی (مجری برنامه تلویزیونی فوتبال برتر) یک عذرخواهی ویژه کنم که گفته بودند من صلاحیت این را ندارم که در نشست خبری‌ها شرکت کنم و نفر بهتری می‌تواند شرکت کند. می‌خواستم بگویم که این نظر شماست، نظر باشگاه‌ ما چیز دیگری است، شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنید لطفاً در برنامه‌تان از حق تیم‌ها دفاع کنید.

او افزود: حداقل از این فوتبال یک سررشته‌ای دارید و تخصص شماست، ابن را می‌دانید که آفساید چیست، پنالتی را هم می‌دانید که چیست. لطفا در جایگاه خودتان از حق تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم زیاد لازم باشد که تشخیص دهید مهدی هاشمی‌نسب صلاحیت این را دارد که در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. ممنون شما می‌شوم. شما دوست خوب من هستید و به حق و شایسته روی صندلی نشسته‌اید. یکی از دلایلی که آنجا نشسته‌اید همین است که توانمند هستید. خیلی ممنون می‌شوم که در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید.

مربی استقلال درباره شمس‌آذر نیز گفت: تیم شمس‌آذر یکی از تیم‌های قابل احترام است که در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی گرفت و جایگاه خیلی خوبی دارد. تیم جوانی هستند که در برخی از بازی‌ها انتحاری بازی کردند. می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم چون در بازی رفت امتیاز حساسی را از دست دادیم. امیدوارم در این بازی کاملا تمرکز داشته باشیم و اهمیت بازی را بدانیم. سه امتیاز آن در ادامه راه خیلی می‌تواند کمک حال ما باشد. برای آن تلاش می‌کنیم و با تمرکز کامل پیش می‌رویم تا به سه امتیاز دست پیدا کنیم و در صدر بمانیم، اگر قانونی در وسط فصل وضع نشود که وقتی تیمی با یک امتیاز بالای جدول است، نمی‌دانم تیم دیگری بیاید و صدر جدول را بگیرد. تمام دلخوشی ما این است که امثال آقای میثاقی که تریبون دستشان است از حق تیم‌ها دفاع کنند اما متاسفانه در مورد چیزهایی اظهار نظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

هاشمی‌نسب همچنین در مورد اینکه آیا استقلال در بازی برگشت داربی به دنبال تساوی بود تا به دنبال صدرنشینی در صورت تساوی امتیازات با پرسپولیس به لطف گل زده در بازی رو در رو باشد؟ گفت: اصلا چنین چیزی نبود. به هر حال چون ما هفته پنجم با پرسپولیس بازی کردیم، گیرم که اصلا با چنین تفکری وارد شده باشیم ولی ۱۰ بازی بعد از آن است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که بازی‌های مساوی شود و با گل زده در داربی آخر فصل تصمیم‌گیری کنیم ولی آیا کسی می‌تواند ۱۰ بازی آینده را پیش‌بینی کند؟ اصلا این یک سوال غیرمنطقی است که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. اصلا چنین تفکری نداشتیم و دیدید که هفته قبل هم سه، چهار امتیاز اختلاف بود. اصلا برای تساوی بدون گل به داربی نرفتیم که به فکر آخر فصل باشیم.

دیگر خبرها

  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • کنایه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم