Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با پیکان آماده می‌کند از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را پیگیری کرد.
نکته جالب توجه در تمرین امروز آبی پوشان اقدام استراماچونی بود. سرمربی ایتالیایی استقلال امروز در محل تمرین حاضر شد، ولی تیمش را تمرین نداد و در ابتدای برنامه‌های تاکتیکی تیمش رختکن ماند و در اواخر تمرین نیز با همان لباس شخصی که در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرده بود تنها در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حرکت سرمربی تیم فوتبال استقلال در شرایطی انجام شده که ظاهرا وی به دلیل عدم دریافت بخشی از مطالبات خود از مسئولان باشگاه ناراحت است، هر چند اسماعیل خلیل‌زاده اعلام کرد اگر مشکلی وجود داشته باشد تا فردا حل خواهد شد.
در تمرین امروز آبی پوشان میلاد زکی‌پور بعد از چند هفته غیبت حضور پیدا کرد و زیر نظر اعضای پزشکی این تیم به تمرین پرداخت. در جریان تمرین هم بازیکنان به دلیل تولد مربی بدنساز خود به این مربی تبریک گفتند.
تیم فوتبال استقلال در دیدار آتی خود به مصاف پیکان خواهد رفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران استقلال استقلال تهران فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر استراماچونی آبی پوشان سرمربی ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی

تمرین پرسپولیس طبق معمول در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
 

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را پس از جلسه فنی، برگزار کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.
تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟