Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در گفت  و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این دو پویش مردمی توسط رسانه‌هایی همچون خراسان و شهر آرا با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف ایجاد شد.

او تصریح کرد: با ایجاد این دو پویش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از مناطق مختلف مشهد انجام شد و بیشتر بازدید‌ها از پاساژ‌هایی که تجمع واحد‌های صنفی دارند انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دلداری افزود: در پی بازدید‌های انجام شده چنانچه قیمت بر روی کالا درج نشده باشد و یا گران فروشی آن واحد محرز شده باشد ابتدا به صورت ارشادی و با فرصت ۴۸ ساعته به آن واحد صنفی تذکر داده می‌شود در صورت عدم اصلاح، آن واحد پلمب می‌شود.   "گران نخریم"
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این پویش هم به صورت مردمی در حال اجراست این بار فروشندگان متخلف و گران فروش از سوی مشتریان خود تحریم می‌شوند.

او تصریح کرد: با این پویش ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

دلداری افزود: لذا از مردم انتظار داریم در این پویش‌ها شزرک کنند و خود عامل ثبات قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی هر نوع کالایی باشند. "ارزان بفروشیم" مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بار این پویش از طرف مالکان واحد‌های صنفی ایجاد شد که در پی آن فروشندگان واحد‌های صنفی با حداقل سود ممکن کالا را به دست مشتریان برسانند.

دلداری افزود: در این پویش فروشندگان سعی دارند تا کالای خود را با سود حداقلی که متضرر نشوند و از طرفی مصرف کنندگان، کالای مورد نظر خود را ارزان بخرند.

او تصریح کرد: در این اقدام خود جوش، اتحادیه گوشت گوسفندی و دامی پیش قدم شده است و در سطح شهر ۲۵ واحد صنفی را معرفی کرده است که کشتاردام با حداقل سود و به صورت ارزان به دست مصرف کننده برسد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: اتحادیه بار فروشان هم در این پویش عرضه مستقیم میوه به ویژه سیب زمینی و پیاز را به راه انداخته است که بدون واسطه به دست مشتری برسد.

دلداری افزود: هدف از این پویش‌ها مشارکت خود مردم است و مردم باید خودشان با یک تصمیم دسته جمعی ثبات قیمت‌ها را در دست بگیرند.
او تصریح کرد: مردم در صورت تخلفات گران فروشی می‌توانند با شماره ۱۲۴ و یا ۳۱۷۳۰ و یا با شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیام حاصل بفرمایند.

انتهای پیام//ف. غ    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت و معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی/ مشکلی در توزیع مرغ گرم نداریم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در ۹۱۴ بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی، ۹۶ پرونده به ارزش ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، احمد آریافر صبح امروز _دوشنبه، ششم فروردین_ در حاشیه هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی چرثقیل‌های استان برای استفاده احتمالی از آن‌ها در زمان وقوع حوادث، دو تیم تخصصی بازرسی از مجتمع‌های خدماتی خوسف، سربیشه، سه قلعه، دوست آباد، فردوس و …بازرسی انجام داده‌اند.

وی افزود: در هزار و ۹۱۴ بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی استان، ۹۶ پرونده به ارزش ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل صمت استان خراسان جنوبی ادامه داد: حدود ۲۰ تن سیب و ۲۰ تن پرتغال با قیمت هر کیلو سیب ۲۰ و هر کیلو پرتغال ۱۹ هزار تومان از یک روز قبل از سال جدید در خراسان جنوبی توزیع شد و به دلیل اینکه قیمت آن از قیمت منطقه‌ای پایین بود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: هرچند میزان میوه‌های تهیه شده برای نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته کمتر بود، اما از کیفیت بهتری برخوردار بود.

آریافر خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ تن میوه برای عید فطر هم تهیه شده که قیمت آن‌ها نسبت به قیمت میوه نوروزی بیشتر خواهد بود.

وی همچنین از توزیع ۶۱ تن گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: ۲۰ تن گوشت قرمز دیگر هم تهیه شده که برای شب‌های قدر در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس جوجه‌ریزی انجام شده در استان، رکورد تولید جوجه در ماه در خراسان جنوبی شکسته شد و هیچ مشکلی در حال حاضر در توزیع مرغ گرم در استان نداریم.

کد خبر 739120

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • ۹۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی/ مشکلی در توزیع مرغ گرم نداریم
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز