Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@09:31:19 GMT

شهردار جدید حمیدیا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۲۵۲

شهردار جدید حمیدیا منصوب شد

با پیشنهاد شورای شهر حمیدیا و با ابلاغ استاندار یزد،«امیر شاکری» به سمت شهردار این شهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از طی شدن فرایند قانونی بررسی صلاحیت شهردار منتخب و پیشنهادی شورای شهر حمیدیا، استاندار یزد با صدور ابلاغی «امیر شاکری» را به سمت شهردار حمیدیا منصوب کرد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزد در بخشی از ابلاغ وی آورده است: «انتظار می رود در جهت نیل به الگوی ایرانی-اسلامی شهر، همه تلاش خود را در چارچوب سیاست های کلی نظام و بر اساس برنامه ها و راهبردهای مصوب شورا، مصروف آبادانی آن دیار در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است در این مسیر، جلب مشارکت مردم، همکاری و تعامل با مسئولان محلی و دستگاه های ذیربط استانی و نیز حفظ و حراست از اموال عمومی، تقویت پاسخگویی و ارتقاء شفافیت در فعالیت های شهرداری مورد تاکید اینجانب است.»

به گزارش ایمنا، امیر شاکری سوابقی چون معاون دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری یزد را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 399997

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهروند یزد انتصاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد

یکی از مهمترین مطالبات استان البرز داشتن دانشگاه فرهنگیان بوده که تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان از مطلبات استان است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی صبح امروز در اولین جلسه شورای آمروزش و پرورش استان البرز در سال 1403 با اشاره به نیاز استان البرز به محلی مناسب برای دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: یکی از مهمترین رویکردهای استان، تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان است.

وی افزود: این موضوع باید در قالب مطالبه شورای آموزش و پرورش استان مورد پیگیری و تامین منابع مالی قرار گیرد.

استاندار البرز، گفت: باید به افراد صاحب‌نظر، جوانان خوش فکر و اصحاب رسانه که در حوزه آموزش و پرورش، طرح و ایده دارند، اجازه ورود به این جلسه و بیان دیدگاه‌ها را بدهیم.

وی با اشاره به مقام و منزلت معلم و ضرورت برنامه ریزی دقیق جهت گرامیداشت هفته معلم در استان، ادامه داد: جایگاه رفیع معلمان و تاثیر و حرمت این قشر فرهیخته با هیچ بیان و هدیه ای، قابل تقدیر نیست بنابراین باید هر چه در توان داریم در این راستا اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: با توجه به جمعیت بزرگ دانش‌آموزی و رشد روزافزون مهاجرت‌ها به این استان باید امکانات، چارت و منطقه‌های آموزشی و پرورشی متناسبی نیز وجود داشته باشد.

وی افزود: شهرستان های تازه تاسیسی همچون فردیس و چهارباغ باید اداره آموزش و پرورش مستقل داشته باشند، چرا که عدم وجود این امکانات موجبات نارضایتی خانواده‌ها را فراهم کرده است.

استاندار البرز گفت: در شهرهای بزرگی همچون کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی باید اداره آموزش و پرورش مستقر شود.

وی افزود: شهرستان‌های کرج و فردیس هر کدام باید متناسب با تعداد مناطق شهری، مناطق آموزش و پرورش مستقل داشته باشند.

عبداللهی با اشاره به روز منابع انسانی، گفت: منابع انسانی تمامی ابزار و سرچشمه تمامی تحولات یک دستگاه محسوب می‌شود و نیروهای کارآمد در هر سازمانی می توانند عامل ترقی و پیشرفت آن سازمان باشند.

وی افزود: سیستم آموزش و پرورش استان البرز با کمبود جدی نیروی انسانی از معلم و کادر اداری تا سرایدار و غیره مواجه است و باید وزارتخانه متبوع در این رابطه عنایت ویژه داشته باشد.

استاندار البرز به برگزاری انتخابات سال گذشته اشاره کرد و از مجموعه آموزش و پرورش استان برای همراهی در این راستا قدردانی کرد و خواستار تداوم این همدلی و انسجام در برگزاری دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 اردیبهشت‌ماه امسال شد.

وی گفت: در سفرهای اول و دوم رئیس جمهور به استان 200 مدرسه را متعهد شدیم و 100 مدرسه دیگر را نیز برای خود تکلیف کردیم و اکنون در مجموع نیمی از راه را طی کرده‌ایم.

عبداللهی افزود: باید هر چه در توان داریم برای نیل به اهداف و تعهدات ساخت مدرسه در استان معطوف کنیم تا زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان تقویت شود.

وی گفت: باید به افراد صاحب‌نظر، جوانان خوش فکر و اصحاب رسانه که در حوزه آموزش و پرورش، طرح و ایده دارند، اجازه ورود به این جلسه و بیان دیدگاه‌ها را بدهیم.

استاندار البرز افزود: پیشنهادات و طرح‌های سازنده می‌توانند راهگشا باشند و مسیر را برای ارتقا آموزش و پرورش استان هموار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • شهردار تهران پیگیر موضوع واگن‌ها در هیئت دولت است
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل لرستان برای تحقق شعار سال
  • بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد