Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه گاز مصرفی استان سیستان و بلوچستانبا هدف تامین گاز مایع 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: سهمیه گاز مصرفی استان سیستان و بلوچستانبا هدف تامین گاز مایع 20 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید محبی افزود: در زمینه سهمیه گاز در استان ڪمبود وجود ندارد و طی بررسیهای صورت پذیرفته مشڪل،حمل گاز از مبدا، ڪمبود ناوگان، و عدم مدیریت مناسب یڪی از شرڪت های موزع گاز در استان بوده ڪه برخورد قانونی نیز صورت خواهد پذیرفت.

وی گفت: برنامه ریزی لازم صورت پذیرفته و طی چند روز آینده واگن های حمل گاز مایع وارد زاهدان می شود و از سایر استانها نیز ناوگان حمل گاز مایع همڪاری لازم را جهت تامین گاز این استان انجام خواهند داد.

محبی در ادامه از شهروندان زاهدانی خواست با توجه به اینڪه تعداد قابل توجهی علمڪ گاز در شهرستان نصب گردیده سریعا نسبت به نصب انشعاب گاز منازل خود اقدام نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به موضوع افزایش قیمت مرغ اشاره ڪرد و گفت: تامین مرغ استان وابسته به سایر استانهاست، در صورتی ڪه قیمت ڪاهش نیابد از طریق ستاد تنظیم بازار استان مجوز توزیع شبڪه ای به شرڪت پشتیبانی امور دام استان داده شده است.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نیز در این جلسه گفت: تمامی خودروهای توزیع ڪننده گاز مایع در استان موظف به داشتن دستگاه ڪارتخوان می باشند و این موضوع نیز در گذشته به شرڪت ها ابلاغ گردیده است و عدم وجود دستگاه ڪارتخوان تخلف می باشد.

محمود رضا رحمتیان افزود: مراڪز نصب تجهیزات lpg در استان غیر قانونی می باشند و از طریق بازرسان این سازمان و اتحادیه ی مربوطه جلوی فعالیت انها گرفته شده است.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف ڪنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت نیز در این جلسه افزود: متاسفانه عدم مدیریت مناسب در یڪی از شرڪت های تامین و توزیع گاز مایع در استان و عدم جذب سهمیه مورد نیاز بر اساس تعهد یڪی از دلایل ایجاد مشڪل گاز در استان بوده و استفاده غیر مجاز خودروها از گاز مایع به صورت غیر قانونی و بدون استاندارد لازم بر این مشڪل افزود و درخواست داریم مراجع ذیربط در زمینه برخورد قانونی با صاحبان این خودرو ها اقدام کنند.

محمد قاسمی گفت: در صورتی ڪه شرڪت موضع گاز نسبت به تامین و توزیع سهمیه اقدام ننماید پرونده تخلف میلیاردی تشڪیل و جهت صدور حڪم به تعزیرات حڪومتی معرفی خواهد شد و این موضوع در رابطه با تمامی شرڪت ها صدق می ڪند.

محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت استان نیز در این جلسه افزود:از ابتدای طرح افزایش قیمت بنزین تا ڪنون 4 جلسه استانی تنظیم بازار برگزار گردیده و آخرین موضوعات و تحولات و چالشها مورد بررسی قرار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شد تا مردم ڪمبودی از لحاظ تامین ڪالاها بویژه ڪالاهای اساسی نداشته باشند .

وی گفت: بر اساس اعلام مدیران ڪشتارگاههای طیور زاهدان و زابل مبنی بر فعال بودن آنها، از سوی دستگاههای متولی تدابیری اندیشیده شود ڪه مرغ زنده از مرغداریهای استان به این مجتمع ها جهت ڪشتار بهداشتی و بسته بندی هدایت شود..

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گاز سهمیه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

 روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مسئولین و روسای ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صبح امروز در سالن اجتماعات شهید عالی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، ضمن تبریک روز ۲۶ فروردین ماه که روز بزرگی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایتهای متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله، حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران ثبت شده است گفت: دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغالی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند که شکستی بزرگ برای رژیم نامشروع و جنایتکار اسرائیل محسوب شد.

????مجتبی میرحسینی معلمان شهید را ستاره های پرفروغ آســــمــــان ایران اسلامی برشمرد و افزود: معلمان شهید به همه ما و جامعه اسلامی رسم شهادت و پایمردی  را آموختند.

 حسن بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، تنها ترین نجات نسل جدید را قدم زدن در مسیر شهدا بیان کرد و در ادامه افزود: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خصوصا آشنایی دانش آموزان با شهدا، سال گذشته توانستیم ۱۳۵۵ یادواره را در استان برگزار کنیم. 

 در پایان ضمن تقدیر از هشت خانوده شهید حوادث تروریستی استان سیستان و بلوچستان از کتاب شهید معلم جواد نوروزی رونمایی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان سنددار شد
  • زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن به موقع در سیستان و بلوچستان تامین شود
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث تخریب ۲۰ اصله پایه شبکه برق شهرستان سراوان شد
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان