Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مهرزاد لطفی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مهرزاد لطفی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

با عنایت به سوابق و تجربیات گرانقدر حضرتعالی، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می­ شوید تا با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در جهت تعالی کلیه امور دانشگاه اهتمام نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای محترم هیات علمی و کارکنان صدیق دانشگاه در انجام این وظیفه خطیر و مهم جنابعالی را یاری خواهند نمود. امید است به یاری پروردگار در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون مداری­، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

قدردانی از خدمات دکتر بهادر

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر بهادر در دوران تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ شیراز قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر علی بهادر

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی­ شیراز صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی