Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان با پوشاندن کامل خود از سرما در ورزشگاه قائمشهر حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اتفاقاتی که در بازی سال گذشته نساجی و سپاهان رخ داد و هواداران قائمشهری شعارهایی را علیه امیر قلعه نویی سر دادند، دلخوری هایی برای سرمربی سپاهان باقی ماند. قلعه نویی آن زمان مصاحبه ای هم در این خصوص انجام داد و اعلام کرد علت فحاشی به خودش را نمی داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی مسئولان نساجی قصد کردند تا در بازی هفته سیزدهم از او دلجویی کنند. از این رو رضا مهاجری دسته گلی را به نمایندگی از باشگاه نساجی قبل از بازی به قلعه نویی اهدا کرد اما این اتفاق هم باعث پاک شدن اتفاقات قبلی از ذهن سرمربی موفق سپاهان نشد.

قلعه‌نویی که از شدت سرما در قائمشهر خودش را کاملا پوشانده و به نوعی استتار کرده بود، بعد از بازی در نشست خبری هم اعلام کرد همچنان از مردم قائمشهر و هوادارانی که به او توهین کردند دلخور است.

سرمربی سپاهان که دو امتیاز حساس دیگر را در قائمشهر از دست داد حالا تمام حواسش را روی بازی با شهرخودروی مشهد گذاشته تا بتواند تیمش را بار دیگر به صدرجدول برساند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان ورزشگاه قائمشهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!

به گزارش ورزش سه، جواد آقایی‌پور مهاجم جوان و پدیده این فصل لیگ برتر در گفتگویی که با سایت آنتن داشت از امیر قلعه نویی بابت اعتماد به او و حضور در تیم ملی تشکر کرد.

آقایی پور اظهار داشت که امیر قلعه نویی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و اعتمادی که او کرد برایش ارزشمند و قابل احترام است و برای تداوم حضورش در تیم ملی تلاش می‌کند.

این بازیکن جوان در پاسخ به این موضوع که برای حضور در تیم ملی موهایش را کوتاه کرد و تغییر ظاهر پیدا کرد جواب جالبی داد و با لبخند و خیلی خلاصه و بدون توضیح خاصی گفت " آره دیگه" ، این قانون جالب تیم ملی پیش از او برای چند بازیکن دیگر تیم ملی هم این اتفاق را رقم زد، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد دو بازیکنی بودند که پس از حضور در تیم ملی ظاهر خود را تغییر دادند.

آقایی پور پیش از حضور در تیم ملی با موهای بلند و تکنیک بالایی که داشت روز به روز از لحاظ ظاهری و فنی درون میدان مورد توجه قرار گرفته بود و حالا این فرصت در اختیار او قرار گرفته تا با ظاهر جدید در ادامه فصل مجدد نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی جلب کند.

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!