Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کریمی روز شنبه در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش و فنآوری چهارمحال و بختیاری با خبرنگاران  تاکید کرد: بومی‌سازی تولیدات و پژوهش‌های انجام شده در استان کمک بزرگی به تسریع در روند توسعه پایدار این استان می‌کند.

وی افزود: ‌ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حوزه پژوهش و فناوری در دستورکار دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر در چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد:‌ با توجه به برگزاری هفته ملی پژوهش و فناوری از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه سال‌جاری در تهران، غرفه برتر نمایشگاه فن‌بازار چهارمحال و بختیاری به نمایندگی از استان در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

وی یادآور شد: همزمان با هفته پژوهش و فنآوری در چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های برتر دستگاه‌های اجرایی، دانشجویان و دانش‌آموزان استان شناسایی خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فنآوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ تقویت امور مرتبط با فناوری و ترغیب نیروی انسانی فعال در این زمینه جزو مهمترین برنامه‌های دانشگاه شهرکرد برای ارتقای کمی و کیفی قبرناه‌های توسعه‌ای استان به شمار می‌رود.

وی گفت: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با پژوهش و فناوری در طول سال می‌تواند به تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این بخش کمک کند.

کریمی تاکید کرد: حمایت جدی از صاحبان ایده، تحقیق، ‌پژوهش و فنآوری در بخش‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

به گزارش ایرنا، شعار امسال هفته پژوهش و فناوری با عنوان " پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید" مشخص شده است.

 ۲۵ آذر از سال ۱۳۷۹ در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام "روز پژوهش" و با توجه به اهمیت مقوله "فناوری"، از سال ۱۳۸۴ هفته منتهی به آذر هر سال به نام "هفته پژوهش و فناوری" نامگذاری شده است.

برنامه‌های سال‌جاری هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری از ۱۶ تا ۲۲ آذر امسال و برنامه‌های ملی این هفته از ۲۳ تا ۲۹ ماه‌جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها هفته پژوهش ” دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری هفته پژوهش دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای دو درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری تا اواخر هفته در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم