Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@00:20:00 GMT

ادعای ستاره آبی پوشان درباره خودش

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۴۹۵

ادعای ستاره آبی پوشان درباره خودش

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، مدعی شد که ذهنیت او نسبت به سال های گذشته دچار تغییر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحیم استرلینگ در ابتدای فوتبال خود به دلیل قدرت تمام کنندگی پایین مورد انتقادات زیادی قرار می گرفت. او حالا و در آستانه ۲۵ سالگی، پیشرفت فوق العاده ای در امر گلزنی از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرلینگ فصل گذشته ۲۵ گل برای سیتیزن ها به ثمر رساند و در این فصل نیز نمایش های خوبی ارائه داده است. منچستریونایتد اما تیمی است که استرلینگ پس از انجام هفت بازی موفق به گلزنی در برابر آن ها نشده است.

استرلینگ حالا در مصاحبه ای درباره انتقادهایی که در گذشته از او انجام می شده گفت:

” این چیزهایی بود که بعد از بازی ها همواره با آن ها مواجه می شدم. این که خیلی گل نمی زنم و مقابل دروازه نیز خوب عمل نمی کنم. از زمان ورودم به این حرفه همواره قصد داشته ام که توانایی هایم را به نمایش بگذارم. با این وجود هیچ وقت آن قدر خود خواه نشدم که با خودم بگویم که می توانم در یک بازی به تنهایی تیمم را برنده کنم. انتقادهایی که از گل نزدن های من می شد، انگیزه ام را افزایش می داد. حالا ذهنیت من به طور کلی تغییر کرده است. قبلا به این موضوع فکر می کردم که چگونه توپ را از بین پاهای حریف عبور دهم اما حالا فقط به گلزنی فکر می کنم.”

استرلینگ در ادامه پیرامون احتمال قهرمانی سیتی با وجود فاصله ۱۱ امتیازی با صدر جدول نیز گفت:

” هیچ کدام از ما از وضعیت موجود رضایت نداریم. باید به خوبی تمرکز خودمان را حفظ کنیم. فصلی طولانی در پیش داریم و لیورپول خیلی از ما جلو افتاده است و بابت این موضوع نیز به آن ها تبریک می گویم. با این وجود این جا لیگ برتر است و هر اتفاقی ممکن خواهد بود. باید در همه بازی های خود پیروز شویم تا در صورت لغزش لیورپول به آن ها نزدیک شویم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!