Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی واقع در خیابان نلسون ماندلا ضمن بازدید از فدراسیون‌های گلف، اسکواش واسکی، با مسئولان و عوامل اجرایی این فدراسیون‌ها نیز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در ساختمان فدراسیون‌های ورزشی واقع در خیابان نلسون ماندلا ضمن بازدید از فدراسیون‌های گلف، اسکواش واسکی، با مسئولان  و عوامل اجرایی این فدراسیون‌ها نیز دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رییس و کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، فضل الله باقرزاده، علیرضا رحیمی، غلامعلی علیپور، عبدی افتخاری و  هادی ساعی در این بازدید حضور داشتند.

در بازدید اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیون گلف حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف، ضمن ارائه گزارش یک ساله از روند فعالیت‌های این فدراسیون گزارشی نیز از اعزام تیم ملی وودبال به مسابقات آسیایی ساحلی چین و همچنین در مورد اعزام تیم گلف نوجوانان به #المپیک_جوانان در داکار سنگال در سال ۲۰۲۲ و مباحث مربوط به بدهی‌های مالیاتی و اثرات آن بر فدراسیون‌های المپیکی ارائه کرد.

همچنین در دیدار اعضای هیات اجرایی با مسئولان فدراسیون اسکواش ضمن تقدیر و اظهار رضایت کلیه اعضای هیات اجرایی از عملکرد این فدراسیون و رشد چشمگیر این رشته  مقرر شد تا بودجه این فدراسیون افزایش پیدا کند.

در این نشست سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش گفت: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا به حمایت بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم که در پایان این دیدار اعضای هیات اجرایی قول حمایت‌های بیشتر را از این فدراسیون دادند.

در ادامه بازدید امروز، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جمع کارکنان فدراسیون اسکی با اشاره به تلاش های ریاست این فدراسیون گفت: طی سال‌های اخیر با حضور عبدی افتخاری به عنوان رییس فدراسیون شاهد اتفاقات خوبی در تمامی حوزه‌ها و همچنین رشد و ترقی اسکی بودیم. بی‌تردید در سال‌های آینده نیز شاهد رشد بیشتر اسکی ایران خواهیم بود و کمیته ملی المپیک نیز تمامی تلاش خود را برای حمایت از فدراسیون‌ اسکی به کار بسته است.

درپایان دیدارهای امروز همچنین نشست این هفته هیات اجرایی در محل فدراسیون اسکی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکی المپیک رشد نلسون ماندلا اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • هیات اسکواش گلستان به رتبه دوم کشور صعود کرد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • جریمه‌های میلیاردی برای بیانیه‌نویسی در لیگ‌های فوتبال
  • جریمه ۲ تا ۴ میلیاردی برای بیانیه‌نویسی لیگ برتری‌ها