Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین قسمت از برنامه نسیم حیات با محوریت بررسی چالش‌ها و فرصت‌های طراحی شهری روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، دومین قسمت از برنامه نسیم حیات با محوریت بررسی چالش‌ها و فرصت‌های طراحی شهری به تهیه‌کنندگی امیرحسن خواجوی یکشنبه 17 آذرماه ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسن خواجوی تهیه کننده نسیم حیات در توضیح موضوعات این قسمت از برنامه به فارس گفت: نسیم حیات در این قسمت به پیشینه طراحی شهری در کشورمان، رصد و تحلیل تجارب و دستاوردهای داخلی و خارجی و گفت و گو با کارشناسان و مدیران حوزه طراحی شهری خواهد پرداخت.

وی افزود: توصیف دقیق وضع موجود، شناسایی چالش ها و فرصت ها و نهایتاً ترسیم وضع مطلوب در حوزه طراحی شهری، هدف اصلی قسمت دوم برنامه نسیم حیات است.

خواجوی تصریح کرد: برنامه نسیم حیات از نظرات و ایده های علاقه‌مندان، فعالان و پژوهشگران حوزه طراحی شهری استقبال می کند و صاحبان ایده های برتر برای تبیین و حمایت از ایده هایشان، در آینده مهمان نسیم حیات خواهند شد.

نسیم حیات کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، هر هفته یکشنبه‌ها با اجرای اسماعیل باستانی از ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: طراحی شهری حیات تلویزیون رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آنها در آرامش مادر است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «نیما نریمانی» (متخصص اورولوژی) در خصوص موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» گفتگو می‌کند.

علل ناباروری مردان چندین مورد است که برخی تحت تاثیر شرایط زندگی و یا بیماری بوجود می‌آید و برخی بدون هیچ دلیل و به طور طبیعی ایجاد می‌شود، اما نکته‌ی مهم این است که دلایل ناباروری در مردان قابل درمان هستند. برنامه «ماه‌ترین پلاس» روز جمعه ۷ اردیبهشت با حضور دکتر نریمانی به پرسش‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای شهریار ربانی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • فرصت برابر در شبکه تهران
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی