Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@17:30:20 GMT

قالیباف: باید این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۶۱۶

قالیباف: باید این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم

محمدباقر قالیباف با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی آمادگی خود را برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: در یک سال و نیم باقی‌مانده باید این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم عزیز و شریف تهران
سلام
برکسی پوشیده نیست که این روزها مردم احوال خوبی ندارند. بر این باور بودم درختی که چهار سال ثمر ندهد دیگر ثمر نمی‌دهد از همین رو تلاش شد تا نهال تازه‌ای کاشته شود، اما دولت مستقر دو قطبی دروغین ساخت و بر موج سوار شد و توانست با وعده‌های کاذب اعتماد مردم را جلب کند.

متأسفم که بگویم در این مدت دو سال یک روز هم آب خوش از گلوی مردم پایین نرفته است. گرانی‌های افسارگسیخته، افزایش چند برابری قیمت ارز، ماجرای تأسف‌بار ارز چهار هزار و 200 تومانی، محترم نشمردن مردم و بی‌توجهی به شأن و منزلت مردم، در این مدت دو سال اجازه نداده است که مردم روزی را بدون نگرانی از آینده به شب برسانند.

همه این‌ها بیش از پیش روشن می‌کرد که ما نیاز به یک دولت جهادی و کارآمد داریم تا چرخ اجرایی این کشور پر از منابع و ذخایر مادی و انسانی را به حرکت درآورد و امید را به مردم برگرداند.

به‌عنوان پیش‌درآمدی بر این اتفاق ما باید شاهد ایجاد مجلسی نو با حضور چهره‌های نو، رویکرد نو و ایده‌های نو باشیم؛ لذا تلاش کردم با طرح مجلس نو فضایی را برای این مسئله ایجاد کنم و به جوان‌ترها کمک کنم تا با ورود به مجلس، چنین اتفاقی را رقم بزنند.

اما ماجرای افزایش قیمت بنزین درس بزرگی به ما داد و آن این بود که این درخت نه‌تنها بعد از چهار سال ثمر نداده است، بلکه در حال آسیب زدن جدی به مردم است و این نگرانی را به جد ایجاد کرد که تا سال 1400 یعنی یک سال‌ونیم آینده تصمیماتی نابخردانه از جنس ماجرای افزایش قیمت بنزین، اصلاً دور از ذهن نیست و اینجا بود که به این جمع‌بندی رسیدم که باید مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود و تمام هم و غم خود را کنترل دولت و وادار کردن آن به کار و فعالیت در این یک سال‌ونیم باقی‌مانده از عمرش قرار دهد.

بر این اساس تصمیم گرفتم به دور از مصلحت‌اندیشی‌های شخصی وارد عرصه انتخابات مجلس شوم با این امید که بتوانم با وارد کردن جمعی از چهره‌های نو، مؤمن و متخصص در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور به مجلس، در یک سال و نیم باقی‌مانده این دولت خسته را مجبور به حرکت کنیم.

از مردم عزیز ایران خصوصاً تهران می‌خواهم با حضور آگاهانه خود به ما کمک کنند تا مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود تا با نظارت مقتدرانه و تصویب قوانین به موقع بتواند مراقب باشد تا در این یک سالونیم پیشِ رو وضعیت زندگی مردم بدتر نشود و زمینهساز روی کارآمدن دولتی جهادی و کارآمد باشد.

والسلام
محمدباقر قالیباف

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است

«قدرتعلی حشمتیان» رییس دوره‌ای خانه احزاب ایران درگفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه انتظار ما در دور اول انتخابات مجلس بابت مشارکت مردم برآورده نشد اظهار کرد: ما می‌خواستیم مانند مجلس پنجم، فراکسیون‌های مختلفی از هر کدام از جریانات سیاسی اعم از اصول‌گرا، اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا و مستقل شکل بگیرد و مجلس از حالت یک‌دستی خارج شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: امیدواریم در دور دوم انتخابات، مشارکت خوبی رقم بخورد و افراد با رأی بالا وارد مجلس بشوند.

حشمتیان اضافه کرد: ان‌شاءالله مردم برای پیشرفت امور کشور و تقویت نظام، با پشتیبانی از غیورمردان سپاه و ارتش پای صندوق رأی بیایند و این تعداد نماینده باقی‌مانده را با رأی بیشتر به مجلس بفرستند؛ این مشارکت به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران همچنین با تاکید بر توجه و حمایت از سپاه و حمایت از نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر توجه‌ها عمدتاً به عملیات نیروهای مسلح است و فضای کشور متوجه انتخابات پیش‌رو نیست.

وی افزود: از این رو، رسانه‌ها خصوصاً سازمان صداوسیما با برگزاری مناظره و گفت‌وگو و با دعوت از هر چهار گروه اصولگرا، اصلاح‌طلب، مستقل و اعتدالگرا می‌تواند این فضاسازی را انجام بدهد تا مردم با آگاهی بیشتر، کاندیدای مورد نظر خود را به مجلس بفرستند.

حشمتیان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و تورم مساله اصلی مردم است اظهار کرد: علاوه بر کاهش تورم و گرانی‌ها باید حقوق برخی اقشار جامعه افزایش یابد تا از زیر خط قرمز خارج شوند و تحقق این امر، مستلزم تلاش است؛ متأسفانه با وجود اینکه نیروهای مسلخ خوب عمل می‌کنند، مسؤولین در بدنه دولت و مجلس عملکرد خوبی نداشته‌اند.

رئیس دوره‌ای خانه احزاب ایران اضافه کرد: مجلس آینده باید بتواند دولت را به تحرک بیشتر وادار کند و نافرمانی‌ها در بدنه دولت را از بین ببرد؛ همچنین رئیس‌جمهور محترم باید از وزرا بخواهد اولویت اول خود را توجه به معیشت مردم و اقتصاد قرار بدهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6080138

دیگر خبرها

  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • ذوالنوری: زنانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف