Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:24:05 GMT

مسی ژاپنی در نوکمپ؛ رویایی که کامل می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۶۴۰

مسی ژاپنی در نوکمپ؛ رویایی که کامل می شود

کوبو تاکه فوسا ستاره ژاپنی رئال که قرضی برای مایورکا بازی می کند امشب احتمالا در ورزشگاه نوکمپ برابر بارسا به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید هرگز نتوانیم متوجه شویم که تاثیر محرومیت نقل و انتقالاتی سال 2015 روی باشگاه بارسلونا چه اندازه بوده است. بارسلونا مارس 2014 بود که از سوی فیفا به دلیل جذب غیر قانونی بازیکنان زیر 18 سال به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا توانست با ادعای فرجام، پنجره تابستانی سال 2014 را نجات دهد ولی فرجام خواهی در دادگاه حکمیت ورزشی بی نتیجه ماند و بارسا دو پنجره سال 2015 خود را از دست داد.

 

 

 

 

محرومیت بارسا باعث شد تا 14 بازیکن تیم های پایه این تیم که بر اساس آنها دچار محکومیت شده بود، از این باشگاه جدا شوند. یکی از آنها کوبوی ژاپنی بود که پس از 4 سال حضور در لاماسیا مجبور به بازگشت به کشورش و باشگاه اف سی توکیو شد.

برخی از این بازیکنان پس از اتمام محرومیت بارسا و رسیدن به سن قانونی به این باشگاه برگشتند ولی کوبو تابستان امسال زمانی که شانس بازگشت به بارسا را داشت، ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد. اتفاقی که باعث آزردگی خاطر شدید بارسلونا شد. در واقع هم پیشنهاد مالی رئال بهتر بود(یک میلیون یورو دستمزد سالانه) و هم دورنمای جذاب تری برای وی ترسیم شده بود.

کوبو تابستان در اردوی رئال در آمریکا حاضر بود و بازی های خوبی نیز انجام داد ولی زیدان برای اینکه به او بیشتر بازی برسد، اجازه جدایی قرضی اش را صادر کرد. کوبو با قراردادی یک ساله و قرضی راهی مایورکا شد و تا به اینجا در اغلب بازی های تیمش حاضر بوده است.

 

کوبو که به مسی ژاپنی مشهور است، امشب باید همراه با مایورکا به مصاف تیم سابقش بارسلونا برود. زمانی که او در لاماسیا بود، رویای بازی در نوکمپ را در سر داشت و حالا نه با پیراهن بارسا که با پیراهن مایورکا به آرزوی دیرینه خود دست خواهد یافت. باید دید واکنش هواداران بارسا به او چگونه خواهد بود.

 

 

بارسلونا رئال مادرید تاکفوسا کوبو مایورکا ژاپن تیم ملی ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید مایورکا ژاپن تیم ملی ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4

بازدید 6 تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری سن ژرمن در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پاری سن ژرمن با نتیجه 4 بر یک بارسا را شکست داد. در بازی رفت بارسا 3 بر 2 پاری سن ژرمن را شکست داده بود و حالا با پذیرش این شکست حذف شد. رافینیا در دقیقه 12، تک گل بارسا را زد و سپس رونالد آرائوخو در دقیقه 29 اخراج شد و بارسلونا ده نفر ادامه داد. پس از آن، عثمان دمبله در دقیقه 40 گل تساوی را برای پاریسی ها زد. ویتینیا در دقیقه 54 گل دوم پاری سن ژرمن را زد و تیمش را پیش انداخت. در ادامه کیلیان امباپه در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 89 دو گل بعدی پاری سن ژرمن را زد و بدین ترتیب این تیم فرانسوی با دبل امباپه به نیمه نهایی صعود کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال