Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نوبخت گفت: پیش بینی بودجه سال ۹۹ افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان و ۶ هزار میلیارد تومان همسان سازی حقوق بازنشستگان است. به نقل از صدا و سیما، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه ستاد بودجه سال ۹۹ بیان کرد: پیش بینی‌ها برای بودجه سال آینده افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد کارمندان و ۶ هزار میلیارد تومانی همسان سازی حقوق بازنشستگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: معافیت‌های مالیاتی بدون سقف برای بازیگران!
وی گفت: همچنین ۲ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی کردن پرداخت‌های فرهنگیان و همچنین ادامه دادن پرداخت حمایت معیشتی به ۶۰ میلیون خانوار در کشور است.  
نوبخت در حاشیه جلسه ستاد بودجه ۹۹ ادامه داد:  فردا رئیس جمهوری لایحه بودجه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی را با ۱۹ پیوست به مجلس تقدیم می کند؛ بودجه ۹۹ هم بر اساس برنامه اصلاح ساختاری بودجه که از سال گذشته در ۴ محور و ۹ بسته برنامه و پروژه از سوی سازمان برنامه و بودجه آماده کرد، تهیه شده است.
وی با اشاره به منابع لایحه بودجه ۹۹،  تاکید کرد: در منابع تلاش کردیم کمترین وابستگی را در طول تاریخ اقتصادی کشور، به منابع نفتی داشته باشیم. تلاش می کنیم از منابع داخلی خود در هر شرایطی که دشمن موقعیتی فراهم کند که کل نفت در محاسبات بودجه ای ظاهر نشود، بودجه را اداره کنیم. الان در شرایطی هستیم که وزارت نفت با همکاری سایر دستگاه ها به نحو شایسته ای می تواند آنچه که حق این ملت است را از بازار به صورت رسمی محقق کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد باقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه دستمزد کارمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

کد خبر 841030 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • ۵ درصد اهداف بودجه ۱۴۰۲ محقق نشد/ شروع اصلاح ساختار بودجه در ۱۴۰۳
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات