Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 گفت: اجرای طرح انضباط شهری و جلوگیری از سد معبر دستفروشان و بساط گستری در خیابان ولی عصر (عج) کماکان ادامه دارد و متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ کورش خرد با بیان این که چندی پیش گزارش هایی مبنی بر بازگشت دستفروشان به خیابان ولی عصر (عج) در رسانه ها منشر شده بود؛ افزود: اجرای طرح انضباط شهری و جلوگیری از سد معبر دستفروشان و بساط گستران با مشارکت نیروی انتظامی و یگان حفاظت شهرداری تهران کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرد با اشاره به بازدید میدانی که روز گذشته با حضور معاون عملیات یگان حفاظت شهرداری تهران و معاونین خدمات شهری مناطق 11و6 از محور خیابان ولی عصر (عج) انجام شد؛ عنوان کرد: سد معبر دستفروشان پس از اخذ مصوبه شورای تأمین به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و تفاهم نامه ای نیز در همین راستا بین مناطق 11و 6 با محوریت یگان حفاظت شهرداری تهران با نیروی انتظامی منعقد شده است که بر اساس آن اجرای طرح انضباط شهری از ساعت 8صبح تا 21 در محور خیابان ولی عصر (عج) انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که در نیمه اول سال زمان تاریکی هوا با نیمه دوم متفاوت است و با توجه به ثبات سیستم، حساسیت ها کمی کاهش یافت که طبق گزارشات واصله مبنی بر فعالیت دستفروشان در این محور مجددا مذاکرات با نیروی انتظامی انجام و مقرر شد ساعت اجرای طرح  برای رفع سد معبر و تداوم پیش گیری از بساط گستری افزایش یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه شهرداری محیط زیست معاون ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

پدرام پاک‌آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح ملی دارویار اظهار کرد: این طرح با اهداف گوناگون اجرایی شده است، یارانه دارو از طریق بیمه‌ها به بیماران تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اهداف دیگر این طرح افزود: اصلاح یارانه ارزی داروهای تولید داخل و وارداتی مشمول راه‌حلی برای جلوگیری از قاچاق گسترده دارو به کشورهای همسایه است، جلوگیری از فساد در حوزه ارز ترجیحی، پیشگیری از بیش‌اظهاری و گران‌فروشی برخی شرکت‌ها، کمبودهای دارویی، پیشگیری از کندی تخصیص ارز، همچنین پیشگیری از تأمین نشدن ارز مرغوب و رفع مشکلات صنعت در تولید از دیگر اهداف اجرای طرح ملی دارویار است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به منظور جلوگیری از تخلفاتی مانند گران‌فروشی و آزادفروشی، داروخانه‌ها به صورت مستند مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند، بنابراین با اجرای این طرح عمق بدهی بیمه‌ها بزرگ‌تر شده اما در فواصل زمانی کوتاه‌تری پرداخت می‌شود و مابه التفاوت یارانه توسط سازمان بیمه‌گر پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: از نتایج اجرای طرح ملی دارویار می‌توان به پوشش بیمه‌ای ۹۶۰۰ قلم دارو در ۱۲ هزار داروخانه و کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ دارو اشاره کرد.

کد خبر 740009

دیگر خبرها

  • کاهش ۸۶ درصدی پرداخت از جیب مردم برای ۲۶۰ قلم دارو با اجرای طرح دارویار
  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد