Web Analytics Made Easy - Statcounter

  بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، شاهد ادامه روند صعودی روز‌های اخیر بود. افزایش قیمتی که تنها به دلیل نوسان صعودی نرخ ارز می‌باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (شنبه شانزدهم آذرماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. به گونه‌ای که پس از مدت ها، بهای سکه امامی همراه با حباب قیمت عرضه شد، این در حالی است که رصد بازار نشان از عدم تغییر در میزان عرضه و تقاضا دارد و تنها عامل در جهت گران‌تر شدن قیمت طلا و سکه، رشد قیمت ارز به ویژه دلار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حال بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر عدم تغییر نرخ جهانی طلا در سطح ۱۴۶۰ دلار به ازای هر اونس، افزود: روند بازار امروز با صعود نسبی قیمت‌ها همراه بود و بر این اساس تا ساعت ۱۷ نرخ‌های بازار طلا و سکه شرح زیر می‌باشد:

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌باشد که این رقم در حال حاضر، با حباب ۱۰۰ هزار تومانی همراه شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، با رشد قیمت، به رقم ۹۲۰ هزار تومان رسیده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم ۴۶۲ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز با رشد قیمت به رقم ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی حباب سکه کشتی آرای بازار سکه انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا نانسی پلوسی روز دانشجو استیضاح ترامپ مسعود سلیمانی حادثه تالار عروسی سقز سقز فروش صندلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات روز گذشته (۴ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به معاملات امروز (۵ اردیبهشت) با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر در کانال ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۴۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز ۲ هزار و ۳۱۸ دلار رسید.

کد خبر 6087541 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر ریخت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد