Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:27:46 GMT

اولین تیزر از آلبوم «بی نام» چاوشی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۷۲۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۶ آذر آلبوم جدید محسن چاوشی با نام «بی نام» منتشر خواهد شد. پیش فروش نسخه دیجیتالی و فیزیکی این آلبوم از امروز آغاز شده است. حالا تیزر آلبوم «بی نام» منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تیزر را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

گفتنی است آلبوم «بی نام» یازده قطعه دارد که بخش‌هایی از قطعات این آلبوم پیش از این در صفحه شخصی چاوشی منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر این آلبوم نیز منتشر شده و واکنش‌های فراوانی در پی داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلبوم جدید محسن چاوشی آلبوم بی نام محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

167 میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت ؛ از باربی جلو زد

با انتشار تیزر «جوکر ۲» در ۲۳ ساعت نخست ۱۶۷ میلیون نفر به تماشای آن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورلد آف ریل، برادران وارنر باید از موفقیت انتشار تیزر فیلم «جوکر: جنون ۲ نفره» خوشحال باشند. در حالی که قابل انتظار بود که نخستین نشانه از این فیلم با اقبال روبه‌روشود، خود عناصر بصری شگفت‌انگیز فیلم هم آنقدر خوب کنار هم چیده شد که به این اقبال کمک کند.

تماشای تیزر دنباله فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس با بازی خواکین فینیکس و لیدی گاگا با ۱۶۷ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت اول فراتر از انتظار بود. این تریلر درست پس از نمایش آن در مراسم «کامیک کان» برادران وارنر در لاس وگاس آنلاین شد.

ورایتی گزارش می‌دهد که شمار تماشای تریلر دنباله «جوکر» در شبکه‌های اجتماعی از اولین تیزر «باربی» برادران وارنر پیشی گرفته است. تریلر «جوکر ۲» در شبی که برای اولین بار پخش شد به ویدیوی پرطرفدار شماره یک یوتیوب هم بدل شد و در حال حاضر ۱۵.۶ میلیون بازدیدکننده دارد و تقریبا ۴۸ ساعت پس از زمان عرضه‌اش هنوز ویدیوی پرطرفدار است و در رده چهارم جا دارد.

این دنباله موزیکال که با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و رتبه R دریافت کرده امیدوار است که مثل فیلم نخست به مرز میلیارد دلار برسد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور بر پایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده و در آن خواکین فینیکس یک بار دیگر نقش آرتور فلک یا جوکر را تکرار کرده و لیدی گاگا، زاسی بیتس، استیو کوگان، برندن گلیسون و کاترین کینر دیگر بازیگران فیلم هستند.

جوکر دلقک بی‌بضاعت و بیمار روانی فقیر و استندآپ کمدینی است که از سوی جامعه نادیده گرفته شده و سابقه پرخاشگری او باعث می‌شود که تبدیل به جنایتکاری هیچ‌انگار با درون‌مایه دلقک شود ولیدی گاگا دکتر هارلین کویینزل روان‌پزشکی است که عاشق آرتور می‌شود.

«جوکر ۲: جنون دو نفره» ۴ اکتبر ۲۰۲۴ اکران می‌شود و به احتمال زیاد در ماه سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: "جوکر" دلقک نیست/ نقدی بر فیلم آخر تاد فیلیپس چالش واکین فینیکس بازیگر جوکر برای نقش ناپلئون تمرکز فیلم «جوکر ۲» بر موسیقی / بازخوانی دست کم ۱۵ ترانه قدیمی

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • تیزر جالب برنامه امشب برمودا با حضور ژیلا صادقی | ویدئو
  • اولین تصویر ماهواره‌ای از میزان خسارت موشک‌های ایرانی به پایگاه هوایی اسرائیل
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در حمله ایران
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم
  • اولین تصاویر ماهواره از خسارت به پایگاه نواتیم در پاسخ ایران
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران+آلبوم تصاویر
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»
  • ۱۶۷ میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت
  • 167 میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت ؛ از باربی جلو زد