Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:14:20 GMT

ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۷۸۱

ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران

مدیر مسئول تهران رسانه گفت؛ اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران استان تهران در دستور کار متولیان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر مسئول تهران رسانه با اشاره به گستره فعالیت جغرافیایی خبرنگاران در استان تهران گفت؛ اختصاص سهمیه بنزین برای فعالان رسانه ای این استان می بایست مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استانداری تهران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و معاونت مطبوعاتی کشور درخواست کرد تا به این مهم در استان تهران و سراسر کشور توجه گردد.

مدیر مسئول تهران رسانه با اشاره به در اختیار قرار دادن خودرو برای خبرنگاران از سوی رسانه ها گفت؛ پیشنهاد می شود برای هر رسانه فعال و دارای مجوز استان تهران سهمیه اختصاص داد تا بتوانند در هنگام تهیه گزارش آن را در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

وی در پایان از خانه مطبوعات استان تهران درخواست کرد تا موضوع سهمیه سوخت خبرنگاران و رسانه ها را در دستورکار خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران استانداری تهران بنزین رسانه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

کد خبر: 1227519 برچسب‌ها بنزین

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست