Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:48:17 GMT

تسویه با بازیکن شاکی فجر سپاسی شیراز

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۳۹۶۲

تسویه با بازیکن شاکی فجر سپاسی شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس زارع سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: بازیکن پیشین این باشگاه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده که با این بازیکن شاکی تا پایان نیم فصل اول مسابقات فوتبال دسته یک تسویه حساب می‌شود.

او، بیان کرد: رضا حیدری دروازه بان پیشین این باشگاه حدود پنج سال پیش در تیم فجر بازی می‌کرد و مقداری از مبلغ قرارداد این بازیکن باقی مانده بود که برای وصول آن به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اکنون در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور با ۲۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ۱۱ باشگاه را به دلیل تسویه حساب نکردن با بازیکنانش از بستن قرارداد با بازیکنان جدید محروم کرد که نام باشگاه فجر شهید سپاسی در بین محرومان وجود دارد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف

به گزارش فرارو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

* در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • نبرد دریا و فجر شهید سپاسی در شیراز
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد
  • فوری: رد شکایت پرسپولیس از 3 ستاره استقلال!