Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:31:26 GMT

فرماندار دشتی: سلامت مردم تعارف‌بردار نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۰۱۰

فرماندار دشتی: سلامت مردم تعارف‌بردار نیست

فرماندار شهرستان دشتی گفت: در بحث سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف و ملاحظه‌ کاری نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالله نادی بعدازظهر امروز در سومین جلسه کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی، با بیان اینکه کنون هیچ مورد قطعی از بیماری آنفلوآنزا در شهرستان دشتی مشاهده نشده است، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزا، ارائه آموزش‌های لازم در مورد علائم، راه‌های پیشگیری و درمان آن به مردم ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در امر آموزش‌های بهداشتی،بیان داشت: ضروری است کارشناسان بهداشتی با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، اماکن عمومی و تجمعی، آموزش‌های لازم را در مورد آنفلوانزا ارائه دهند و به‌ویژه همکاری آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت و درمان در این زمینه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به‌سلامت محصولات زراعی، افزود: باید به کشاورزان در مورد استفاده صحیح از کودها و سموم کشاورزی آموزش‌های لازم داده شود.

نادری با عنوان این مطلب که در بحث سلامت مردم با هیچ‌کس تعارف و ملاحظه‌ای صورت نمی‌گیرد، گفت: همان‌گونه که در بحث استفاده کشاورزان از کودهای مرغی غیرمجاز برخوردهای قانونی لازم صورت گرفت در هر مسئله‌ای که تهدیدکننده سلامت مردم باشد ملاحظه‌ای صورت نخواهد گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی نیز با اشاره به هفته اطلاع‌رسانی ایدز، گفت: بیش از 20  برنامه در این هفته در سطح شهرستان دشتی در زمینه اطلاع‌رسانی راه‌های پیشگیری از ایدز انجام می‌شود.

 پرویز احمدی  ادامه داد: در حال حاضر در 12 نقطه در سطح شهرستان ازجمله مراکز خدمات جامع و برخی پایگاه‌های سلامت، مشاوره و آزمایش رایگان و محرمانه ایدز انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه نظام ارجاع الکترونیک با همکاری شبکه‌های بهداشت و درمان و بیمه سلامت، افزود: این برنامه موجب جلوگیری از سردرگمی مراجعین و افزایش رضایت‌مندی آنان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت بیماری آموزش درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این جشنواره که هشت تیم و بیش از ۱۰۰ نفر دانش آموز، مربی و داور شرکت کرده بودند، تیم‌های شهرستان دشتی و جم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و تیم‌های شهرستان‌های گناوه و کنگان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

ثنا شیخیانی و کیاناغلامیان هر ۲ نفر از شهرستان دشتی به ترتیب صاحب عناوین بهترین دروازه بان و خانم گل جشنواره شدند. همچنین با انتخاب کمیته فنی، دلسا دهدشتی از شهرستان گناوه به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

این مسابقات از طرف هیأت ورزش دانش‌آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شده بود.

گفتنی است تیم فوتسال ابتدایی دختران استان در سال گذشته از بین ۲۵ استان کشور، مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

کد خبر 6086197

دیگر خبرها

  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • تمهیدات لازم جهت برگزاری کنکور در شهرستان دیلم اندیشیده شود