Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:52:37 GMT

تمام تمهیدات برای انتخابات در استان قم اندیشیده شده است‌ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۰۶۵

تمام تمهیدات برای انتخابات در استان قم اندیشیده شده است‌ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، دشمن‌شکن در جهت حفظ اقتدار و قدرت ملی و نظام اسلامی در استان قم اندیشیده شده است. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان در فرمانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از روز دهم اردیبهشت‌ماه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در استان قم فعالیت‌های ستاد انتخابات آغازشده است که برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز دوم اسفند تمهیدات لازم در استان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای پشتیبانی مناسب با هدف تمهید شرایط مطلوب برای برگزاری از انتخابات دوم اسفند در قم اندیشیده شده است، ابراز کرد: امروز آخرین فرصت نام‌نویسی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تا ساعت 18 بوده که در صورت تمدید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفته است.

انتخابات 98 ـ قم| زاکانی، ذوالنور و امیرآبادی برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردندذوالنور پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس: مجلس دهم قدرتمند و توانمند نیست + فیلمامیرآبادی: مجلس یازدهم باید به شفافیت آرا، مبارزه با فساد و معیشت مردم باشد + فیلم

رئیس ستاد انتخابات استان قم با تأکید بر اینکه کار ثبت‌نام نامزدهای مجلس خبرگان رهبری از روز گذشته آغازشده است، یادآور شد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، دشمن‌شکن در جهت حفظ اقتدار و قدرت ملی و نظام اسلامی در استان قم اندیشیده شده است.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: تا ظهر امروز 141 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قم با حضور در فرمانداری قم ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/450/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در مناطق سیل زده اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است