Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان میزان کمک‌های نقدی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات را حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، غلام‌رضا عباس‌پور عصر امروز در همایش نشان محبت در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اظهار کرد: میزان کمک‌های نقدی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات، حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان است که سهم شهرستان آستارا، 500 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد گردشگران عراقی واردشده به خاک جمهوری اسلامی ایران را بین 6 تا هفت میلیون نفر دانست و گفت: به واسطه حضور گردشگران عراقی در خاک ایران، چرخ‌های اقتصاد کشور به حرکت درآمده و طبق اعلام کارشناسان، حدود 80 درصد از اقتصاد ایران به عراق وابسته است.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان طولانی‌ترین مرز ایران را با جمهوری عراق دانست و بیان کرد: مرزهای عراق در زمان جنگ هشت ساله همیشه به واسطه حضور گروه‌های تروریستی ناامن شده بود که اکنون به واسطه حضور نیروهای ایران در خاک عراق، امنیت بر مرزهای عراق حاکم شده است.

عباس‌پور با اشاره به اینکه شیاطین در تلاش هستند که به روابط ایران و عراق خدشه وارد کنند، افزود: عراق به لحاظ اقتصادی، امنیتی، تجاری، گردشگری و مذهبی برای جمهوری اسلامی ایران آورده دارد و وارد شدن کوچک‌ترین خدشه به روابط بین ایران و عراق، به‌هیچ‌وجه به صلاح کشور نیست.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان گیلان نیز در همایش نشان محبت در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا اظهار کرد: این شهرستان امسال به لحاظ استقبال و بدرقه از زوار خارجی عتبات عالیات در سطح استان گیلان جزو شهرستان‌های نمونه بود و از سوی استاندار موردتقدیر قرار گرفت.

نادر عبدالله‌پور تعداد زوار خارجی اعزام‌شده از مرز زمینی شهرستان آستارا به عتبات عالیات را 17 هزار نفر از کشورهای حوزه قفقاز دانست و افزود: این تعداد زوار خارجی به هنگام خروج از کشور به 20 هزار نفر افزایش پیدا کرد که سه‌هزار نفر آن مربوط به مرز بیله‌سوار بود.

دولت بسترهای بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است

امام‌جمعه آستارا نیز در همایش نشان محبت در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان افراد حاضر در این همایش را دعوت‌شده ابا عبدالله حسین (ع) دانست و اظهار کرد: درخصوص بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق تلاش‌های زیادی از سوی دوست‌داران اهل بیت و ائمه‌اطهار (ع) صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه به لحاظ مالی قوانین بودجه کشور اجازه نمی‌دهد دولت در خصوص بازسازی عتبات عالیات کمک مادی کند، افزود: دولت بسترهای بازسازی عتبات عالیات را فراهم‌کرده و هزینه آن از طریق کمک‌های نقدی مردم خیر و دوست‌دار اهل بیت (ع) تأمین می‌شود.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه در راه اهل بیت و ائمه‌اطهار (ع) اگر کوچک‌ترین ریالی خرج شود در دنیا و آخرت چندین برابر آن نصیب انسان می‌شود، گفت: نفس کشیدن انسان و بارش باران رحمت به واسطه وجود مبارک اهل بیت و ائمه‌اطهار (ع) است.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در همایش نشان محبت در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان اظهار کرد: افرادی که با اهل بیت رسول خدا در صحرای کربلا بدی کردند هم‌اکنون مورد لعن و نفرین دنیا قرار گرفته‌اند و حرم اباعبدالله حسین (ع) میزبان میلیون‌ها نفر از دوست‌داران اهل بیت (ع) است.

حسن رستم‌زاد کمک‌های اوقاف و امور خیریه، شهرداری پایانه مرزی، گمرک، شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال‌احمر به ستاد اربعین حسینی شهرستان آستارا را ویژه دانست و افزود: فعالان اربعین حسینی این شهرستان اواخر هفته جاری در قالب یک همایش شهرستانی موردتجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام /84008

منبع: فارس

کلیدواژه: استارا عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی آیت الله رئیسی و به صورت نمادین نیز در شهرستان آستارا و با حضور معاون عمرانی استاندار گیلان برگزار شد، «عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اظهار کرد: بیش از ۳۳ هزار واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید که سهم استان گیلان ۷۹۴ واحد با پراکنش در شهرها و روستاهای مختلف بوده است.

اهرابی تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت شرکای اجتماعی همچون بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان نسبت به ساخت این واحدهای مسکونی اقدام کرده تا شاهد تکمیل و تحویل این واحدها به متقاضیان باشیم.

وی افزود: برای هر یک مترمربع واحد مسکونی ساخته شده در گیلان حدود شش میلیون تومان هزینه شد و در یک سال گذشته ۴۳۵ واحد مددجویی با اعتبار کمیته امداد تعمیر شدند.

اهرابی اضافه کرد: با وجود اینکه در استان گیلان با چالش کمبود زمین مواجه هستیم اما تا پایان سال ۹۷۳ واحد به افراد تحت پوشش کمیته امداد گیلان تحویل داده خواهد شد.

کمیته امداد از برکات نظام جمهوری اسلامی است

«موسی فکور» سرپرست معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: کمیته امداد از برکات نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی ساخت مسکن محرومان در این استان بیش از پیش رونق بگیرد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها ومجاهدت‌های سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و کمیته امداد در رسیدگی به وضعیت محرومان یادآور شد: امیدواریم تا این اقدامات ادامه دار باشد تا بتوانیم روزی را ببینیم که هیچ مددجویی بدون مسکن نباشد.

کد خبر 6079235

دیگر خبرها

  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد