Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@21:49:57 GMT

کاپیتان بر سکوی نایب‌قهرمانی گرندپری مسکو ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۲۵۱

کاپیتان بر سکوی نایب‌قهرمانی گرندپری مسکو ایستاد

سجاد مردانی هوگوپوش تکواندو کشورمان در دیدار نهایی فینال گرندپری بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد اما سجاد برای کسب سهمیه المپیک 2020 همچنان فرصت حضور در مسابقات گرنداسلم را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز گذشته (جمعه – 15 آذر ماه) با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی "دینامو" مسکو آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم ابتدا به مصاف "کارلوس سانسورس" از مکزیک نایب‌قهرمان جهان 2019 و دارنده مدال برنز بازی‌های پن امریکن رفت و 11 بر 10 پیروز شد؛ در ادامه "رافائل آلبا" کوبایی قهرمان جهان 2019، نایب‌قهرمان بازی‌ها پن امریکن 2019، برنز جهانی 2015 را 19 بر 12 از پیش رو برداشت.

سجاد در مرحله نیمه نهایی "رادیک ایسایف" از آذربایجان قهرمان المپیک ریو 2016، دارنده مدال برنز گرندپری 2019، قهرمان اروپا 2018 را با نتیجه 8 بر 7 شکست داد و راهی فینال شد؛ وی در فینال برابر "کیو دون این" از کره جنوبی دارنده مدال برنز جهانی 2017، طلا و نقره گرندپری 2019، قهرمانی آسیا 2018 نتیجه را 21 بر 10 واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

سجاد تنها با کسب مدال طلای این رقابت‌ها می‌توانست به المپیک راه پیدا کند اما برای کسب سهمیه همچنان فرصت حضور در مسابقات گرنداسلم را در اختیار دارد؛ رقابت های گرنداسلم از 27 تا 29 آذرماه به میزبانی "ووشی" چین برگزار می شود.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سجاد مردانی ورزش اصفهان تکواندو اصفهان سهمیه المپیک تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • دبل شکست قهرمان جهان؛ برنده گرایی طلا را از محموداف ربود