Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@20:30:31 GMT

وزیر کشور: ساعت ثبت نام تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۲۷۰

وزیر کشور: ساعت ثبت نام تمدید نمی‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی تهران افزود: اعلام کرده ایم که راس ساعت ۶ عصر در ستاد‌های انتخاباتی بسته شود و ثبت نام افراد داخل حوزه حوزه تا ۱۲ شب ادامه دارد.

وی یادآورشد: امیدوارم با همین هماهنگی و یکدلی که در روند ثبت نام بود مراحل بعدی انتخابات برگزار شود تا انتخابات با شکوهی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی مجموع آمار کل کشور تا ساعت ۱۸ امروز را بیش از ۱۴ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: تا این ساعت این تعداد نسبت به دوره قبل که ۱۲ هزار نفر بود دو هزار نفر افزایش نشان می‌دهد.

وزیر کشور گفت: این تعداد در حوزه انتخابیه تهران به ۲ هزار و ۷۲۲ نفر می‌رسد.

وی در خصوص حضور مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم مردم، با ۸۰ میلیون جمعیت ایران مواجهیم، ملتی که. با وجود نقد و اعتراض اهل تفکیک مساله هستند.

رحمانی فضلی ادامه داد: مردم می‌دانند که به دست خود می‌توانند مشکلات را برطرف کنند و با شعور خود حتما در این مرحله هم برای آنکه از اختیار خود استفاده کنند و تاثیرگذار باشند حضور خوبی خواهند داشت.

وزیر کشور گفت: پیش از شروع ثبت نام‌ها نیز از من در خصوص استقبال از ثبت نام‌ها سوال شد و همین جواب را دادم و اکنون شاهد استقبال داوطلبان هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور ستاد انتخابات انتخابات مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفت و گو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت و گو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد. این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود
  • ماجرای «توافق نامه» کوروش سلیمانی در «بسته پیشنهادی»
  • ارتش برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره پا به رکاب است
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!