Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش، چگونگی راه اندازی و تجهیز این مرکز در جلسه ای با حضور دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، دکتر شمس اردکانی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران،پروفسور امیر هومن کاظمی نایب رئیس فدراسیون جهانی طب سنتی، دکتر خلیلی سرپرست گروه آموزشی تاریخ علوم پزشکی دانشکده طب سنتی و دکتر اسدی معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در نشستی  جداگانه با حضور دکتر سلیمی مدیر کل مرکز نوآوری کیش و مشاور عالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، 4 واحد اداری در مرکز نوآوری کیش به اجرای این طرح اختصاص یافت.

همچنین در این نشست، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و مرکز نوآوری کیش در جهت توسعه و گسترش پروژه های دانش بنیان در زمینه علوم پزشکی و همکاری های دو جانبه اعلام آمادگی کردند.

  طب سنتی ایرانی اسلامی، شامل روش های تشخیصی، آسیب شناسی و درمانی با تکیه بر تفاوت های بین فردی (مزاج) در زمینه حفظ سلامت و درمان بیماری ها مبتنی بر پشتوانه علمی و تجربه پزشکی چند هزار ساله ایرانیان است که به جنبه های اخلاقی و تربیتی و آموزه های اسلامی توجه دارد،طبی که با کوشش حکیمان بزرگ دوره تمدن اسلامی نهادینه شده است.

برچسب‌ها کیش طب سنتی افتتاح مرکز نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش طب سنتی افتتاح مرکز نوآوری کیش طب سنتی افتتاح مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی  در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور در تماس با دادستان استان لرستان ضمن درخواست پیگیری ویژه پرونده مرحومه خانم دکتر بخشی  در جریان آخرین وضعیت روند پرونده قرار گرفت.

دادستان استان نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت بررسی‌های انجام شده و تاکید بر پیگیری همه زوایای آشکار و پنهان پرونده و انجام تحقیقات جامع و کامل، اعلام نظر نهایی را منوط به اعلام نظر پزشکی قانونی دانست.

رییس زاده همچنین در تماس تلفنی با بازرس کل قضایی و رییس سازمان بازرسی استان، مسئولین دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان نورآباد دلفان، کارشناسان معاونت درمان دانشگاه، رئیس بیمارستان شهید رحیمی و دو نفر از دوستان و همکاران خانم دکتر بخشی، به پیگیری جنبه‌های مختلف این موضوع تأثر برانگیز پرداختند.

به گزارش تسنیم، پرستو بخشی متخصص قلب استان لرستان بود که گفته می‌شود بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است‌. بر همین اساس، مجمع سازمان نظام پزشکی با برگزاری جلسه فوق العاده هیئت رئیسه درخصوص فوت این پزشک متخصص مصوباتی داشت که جزئیات آن به شرح زیر است:

پیرو حادثه بسیار غم انگیز و دردناک خودکشی زنده‌یاد خانم دکتر پرستو بخشی که موجب تاثر عمیق جامعه فرهیخته پزشکی گردید، جلسه فوق العاده هیات رییسه مجمع تشکیل و در خصوص این حادثه و حوادث مشابه پس از شنیدن اظهارات مدعوین و مطلعین و بحث و بررسی، مواردی به تصویب رسید که برخی از آن مصوبات برای هماهنگی و اجرای دستورات لازم حضورتان تقدیم می‌گردد.

١-تشکیل کمیته حقیقت یاب در مورد خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع زنده‌یاد خانم دکتر پرستو بخشی.

٢-الزام و پیگیری عملی معاونت انتظامی و دادسراهای انتظامی سازمان و شهرستانها در ورود به پرونده‌های مربوطه و برخورد انتظامی با خاطیان و مقصران احتمالی و جلوگیری از رخداد حوادث مشابه.

٣- مکاتبه و رایزنی با مقامات عالیه کشور برای اصلاح برخی رویه‌های ناصواب سیستم آموزشی و کاری حاکم بر شرایط دستیاران و پزشکان مشمول خدمت ضریب کا و حل مشکلات مربوطه از طریق احتساب دوران دستیاری به عنوان شغل و نیز حفظ کرامت و منزلت و شأن همکاران.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است