Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: ‌از دو ماه پیش شروع به پخش برنامه‌هایی با رویکرد تبیینی کرده‌ایم ‌که با نزدیک شدن به روز انتخابات، رویکرد برنامه‌ها‌‌ تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح ‌خواهد بود ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مرتضی صفری در اجلاس فصل وصل فعالان فضای مجازی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در شرایط پیچیده ای قرار داریم که در اصطلاح عملیات روانی جنگ هیبریدی عنوان می شود اظهار داشت: دراین شرایط ما باید بدانیم در جبهه خودی چه توانمندی هایی داریم و دشمنان در چه شرایطی هستند، به گونه ای نباشد چون از همدیگر شناخت نداریم، همدیگر را زده و در پازل دشمن حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رضایت هفتاد درصدی مخاطبان از صدا و سیمای استان و اظهار این مطلب که مرکز آذربایجان شرقی در طول 24 ساعت از رادیوها و تلویزیون 64 ساعت برنامه پخش می کند گفت: مرکز آذربایجان شرقی بر اساس نظرسنجی ها 72 درصد مخاطب دارد.

صفری با اظهار اینکه انتخابات پیش رو به دلیل اینکه اولین انتخابات پس از بیانیه گام دوم انقلاب و شرایط اقتصادی و معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، مهمترین انتخابات اخیر می‌تواند باشد، افزود: نقش مجلس در رسیدن مردم به اهداف کشور بی بدیل است بنابراین صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از دو ماه پیش شروع به پخش برنامه هایی با رویکرد تبیینی کرده ‌که با نزدیک شدن به روز انتخابات، رویکرد برنامه های سمت و سوی تبلیغی، تهییجی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح به خود خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: «بینش سیاسی» راه مقابله با نفوذ دشمن استحجت‌الاسلام صدیقی: موشک‌های ایران اسلامی دشمنان را مرعوب کرده استنماینده ولی فقیه در خوزستان: ذهن جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید آماده شود

وی در ادامه با اعلام حمایت از تولیدات جوانان و فعالان فضای مجازی گفت: من به تولیدات شما چک سفید امضا می دهم، اگر تولیدات رسانه ای شما حداقل کیفیت 50 درصدی تولیدات خودمان را داشته باشند، پخش می کنیم.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی با اذعان به اینکه در دو موضوع، «نشان دادن گذشته سیاه در دوره پهلوی و قاجار» و «نشان دادن توفیقات نظام در طول چهل سال» موفق عمل نکرده ایم، افزود: دشمن در حال سیاه نمایی توفیقات و بزرگنمایی مشکلات است در ماجرای بنزین محورهای تبلیغی شبکه های معاند «القای غیر کارشناسی بودن سهمیه بندی»، «تسری دادن ادعای غیرکارشناسی بودن به کل تصمیمات نظام»، «بزرگنمایی اغتشاشات»، «تلاش برای غیرقانونی نشان دادن تصمیم سران قوا در سهمیه بندی بنزین» و... است.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت