Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور در واپسین دقایق مهلت قانونی ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای بازدید، وارد ستاد انتخابات فرمانداری تهران شد.

وزیر کشور در جریان این بازدید از آخرین روند نام‌نویسی داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم مطلع شد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری تهران ضمن بازدید از روند ثبت نام داوطلبین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امیدوارم انشاءالله کار با همین هماهنگی در مراحل بعد هم ادامه یابد و ما امسال هم انتخابات خوب و با شکوهی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: آماری که آلان گرفتم حدود ۱۴ هزار نفر است که نسبت به دور قبل که حدود ۱۲ هزار نفر بود، ۲ هزار نفر تا الآن افزایش داریم. 

رحمانی فضلی ادامه داد: تا کنون ۲۷۲۲ نفر در تهران تا امروز ثبت نام کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به نا آرامی های اخیر مردم حضور پر شوری در انتخابات خواهند داشت،‌ تصریح کرد: اولا وقتی از مردم صحبت میکنیم با ۸۰ میلیون نفر طرف هستیم، علیرغم اینکه ناراضی بوده و یا نقد داشته باشند، مردم ما اهل تفکیک مسائل هستند و می‌دانند که اگر میخواهند وضعیت مساعد و مشکلات حل شود، به دست خود مردم خواهد بود؛ یعنی تجلی اراده مردم، نمایندگان مجلس می‌شوند و اینها هستند که در حل مسائل قانون‌گذاری و نظارت کمک می‌کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: بنابراین مردم فهیم و با شعور ما هم برای آنکه از این اختیارشان استفاده کنند و هم برای اینکه تاثیر گذاری خود را به نهایت برسانند، و کسانی که ایران امن و توسعه یافته را می‌خواهند مثل همه کسانی که ثبت نام کرده اند، حتما حضور خوبی خواهند داشت.

وی افزود: چون در قبل از ثبت نام‌ها هم از من این سؤال را پرسیدند که با توجه به شرایط فکر می‌کنید که نامزدهای این دوره مانند دوره قبلی ۱۲ هزار نفر خواهند شد و من همین پاسخ را به آنها دادم و دیدیم که ۲ هزار نفر افزایش یافتند و انشاءالله بیشتر هم خواهد شد. 

وی در مورد زمان ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس تاکید کرد: زمان ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای نیز تمدید نخواهد شد.

 ثبت نام پژمانفر از مشهد

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری مشهد برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

۲۷۲۷

کد خبر 1328752

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران انتخابات مجلس بازار طلا و ارز استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزد‌ها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.
برنامه وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.
بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم