Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  کاملی فر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مراغه گفت: امروز همه ظرفیت ها و نیروی انسانی جوان و خلاق برای موفقیت و تعالی کشور مهیاست.

او با اشاره به چشم اندازهای گام دوم انقلاب گفت: براساس رهنمودهای رهبری، اساسی و مهم ترین جهاد در زمان کنونی، ایجاد امید در بین جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی فرافزود: قدرت کنونی، نفوذ روزافزون در منطقه، قدرت دفاعی و حتی اقتصادی کشورمان در سال های اخیر با رویحه انقلابی و اعتماد به نفس فرزندان این مرز و بوم شکل گرفته و محقق شده است.

او گفت: امروز نیز با تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می توانیم شرایط تحریمی و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

اوافزود: در سایه هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، تهدیدهای دشمنان در هشت سال دفاع مقدس را به فرصتی برای رشد، شکوفایی و خودکفایی تبدیل کرده ایم.

او با اشاره به جایگاه شهدا در انقلاب اسلامی افزود: شهدا مظهر حقانیت و مظلومیت ملت ایران و همواره با جانفشانی خود از اسلام و نظام اسلامی صیانت کردند.

 ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز با اشاره به نقش معنوی شهدا در جامعه گفت: شهدا مایه افتخار و بقای نظام و ارزش های اسلامی است.

 ولیلو افزود: دانشجویان نیز به عنوان ارکان علمی، فرهنگی و اجتماعی با ایستادگی در برابر نظام سلطه، نقش مهمی در دوام نظام در برابر تهدیدها و تحریم ها داشتند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم

استاندار کردستان با بیان اینکه عملیات سپاه علیه صهیونیست‌ها بار دیگر اقتدار نظام را به نمایش گذاشت، گفت: از امروز باید رژیم کودک‌کش، غاصب و صهیونیستی به پایان همیشگی خودش سلام کند. - اخبار استانها -

اسماعیل زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با قدردانی از حملات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اسرائیل و تبریک به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم کردستان اظهار داشت: حرکت و اقدام شب گذشته سپاه در اطاعت و اجرای فرامین رهبری شعف و شادی فراوانی میان مردم ایجاد کرد.

وی افزود: عملیات شب گذشته سپاه بر علیه صهیونیست‌ها اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و این نمایش اقتدار و افتخارآمیز رژیم خبیث صهیونیستی را تنبیه کرد.

استاندار کردستان تصریح کرد: گرچه این اقدام سپاه از جانب و دیدگاه ما تنبیهی بیش نبود اما ضربات آن برای رژیم صهیونیستی بسیار کشنده و بی‌سابقه بود و آثار آن در دنیا بازتاب داشت.

وی با بیان اینکه با این حرکت اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی بار دیگر در دنیا به نمایش درآمد، گفت: از امروز باید رژیم کودک‌کش، غاصب و صهیونیستی به پایان همیشگی خودش سلام کند.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: امروز مردم استان کردستان نیز همگام با کشور به میدان آمدند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا اعلام کردند.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم می‌بینید:

.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه پزشکی و پرستاری از عملیات وعده صادق
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله