Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی سردشت گفت: موفقیت و عملکرد مثبت مرزبانی در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی، مرهون صبر و ایثارگری خانواده‌های کارکنان این یگان نظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت اسلام اسماعیل جوانی امروز در همایش بصیرت دینی و سیاسی که با حضور کارکنان و خانواده نیروی انتظامی و هنگ مرزی سردشت برگزار شد، زندگی ائمه اطهار (ع) را بهترین الگو برای خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: تمسک به آموزه‌های قرآن کریم و الگو قرار دادن سیره و منش ائمه اطهار (ع)، خانواده‌ها را در برابر آسیب‌های دشمنان و بدخواهان مصون می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  زن ایرانی را الگوی پاکدامنی و حیا دانست و افزود:  حذف حجاب  زن ایرانی از اهداف شوم و پلید دشمنان است اما غافل از آنکه زن ایرانی دانش آموخته مکتب اهل بیت (ع) و عفت و منش فاطمه زهرا (س) است.

فرمانده هنگ مرزی سردشت نیز در این مراسم گفت: موفقیت و عملکرد مثبت مرزبانی در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی، مرهون صبر و ایثارگری خانواده‌های کارکنان این یگان نظامی است زیرا بدون حمایت معنوی و عاطفی خانواده‌ها خدمت در نقاط مرزی ممکن نیست.

در ادامه شاهین اسمعیلی فرمانده هنگ مرزی سردشت افزود: علاوه بر کارکنان خدوم مرزبانی که شجاعانه از مرزهای جمهوری اسلامی حراست می کنند، خانواده آنان نیز با ایثار و صبوری، همسرانشان را در انجام وظایف به نحو احسن یاری می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به تقویت روابط و استحکام خانواده در نیروهای مرزبانی، تصریح کرد: امروز برخی خطرات از جمله فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، خانواده‌ها از جمله خانواده مرزبانی و انتظامی را تهدید می‌کند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت ادامه داد: با مدیریت صحیح بر فضای مجازی می‌توان از تهدیدهای آن که بیشتر متوجه نسل نوجوان و جوان است، پیشگیری کرد.

وی همچنین از خانواده‌های کارکنان مرزبانی درخواست کرد تا از دادن اطلاعات تلفنی به افراد خود‌داری کنند زیرا بعضا دشمنان و معاندین با استفاده از این اطلاعات، اقدامات تروریستی یا ضد امنیتی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان از 30 نفر چهره قرآنی، کارکنان برتر و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / 1021 / ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حجاب زن نیروی انتظامی دانش فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول حیدری به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی ضمن گرامیداشت این هفته از خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت فراجا تقدیر و از توسعه بخش‌های تشخیصی و درمانی کلینیک امام حسن مجتبی (ع) در هفته سلامت و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای پویش فشار خون و چاقی و پایش سلامت کارکنان و به ویژه خانواده محترم کارکنان در روزهای آتی خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت امسال به نام سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت خاطر نشان کرد: بدون تردید پوشش همگانی سلامت با حمایت از سلامت خانواده به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جامعه و مردمی سازی سلامت محقق می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: در هفته سلامت درمانگاه‌های دیابت، طب کار، رادیولوژی با حضور مسئولان انتظامی استان افتتاح و آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 6085886

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت