Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@06:44:31 GMT

مصباحی‌مقدم: مجلس بعدی در اختیاراصولگرایان است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۴۶۸

مصباحی‌مقدم: مجلس بعدی در اختیاراصولگرایان است

«غلامرضا مصباحی مقدم» عصر شنبه پس از حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عذر خود را گفتم و بسیار اعتذار کردم ولی آیت الله محمد علی موحدی کرمانی (رئیس جامعه روحانیت مبارز) اصرار بلیغ کردند و این اصرار و اقناع باعث شد قبل ازاینکه وقت ثبت به پایان برسد ثبت نام کنم.

وی افزود: خدمت آقایان گفتم که عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستم و این گرفتاری ها برای من کافی است، ولی نهایتا دوستان از اصرار خود کوتاه نیامدند و آیت الله موحدی کرمانی گفت، فعلا ثبت نام کنید، بعد می توانید انصراف دهید لذا بر اساس تکلیف آمده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره پیوستن جبهه پایداری به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، گفت: احتمال ائتلاف با جبهه پایداری افزایش یافته است و اگر این اتفاق یبفتد کمک می‌کند فقط یک لیست اصولگرایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر مقدار که لیست های اصولگرایی افزایش پیدا کند موجب تقسیم آرا می شود و احتمال موفقیت ما کمتر می شود.

مصباحی مقدم ورود محمدباقر قالیباف به انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و درباره اینکه قالیباف رئیس مجلس یازدهم می شود، گفت: نمی توانم رییس مجلس آینده را از حالا پیش بینی کنم.

وی در مورد ترکیب مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایط سیاسی این ایام فکر می‌کنم مجلس آینده در اختیار نیروهای انقلابی و اصولگرا خواهد بود و بیشترین تعداد و بزرگترین فراکسیون مجلس آینده فراکسیون نیروهای انقلابی خواهند بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سر لیست اصولگرایان شما هستید یا محمدباقر قالیباف،  یادآور شد: در مورد اینکه من سر لیست نهایی شوم قضاوت و اظهار نظر نمی‌کنم، فقط بنای من خدمت به مردم در مجلس آینده است.

مصباحی‌مقدم در پاسخ این پرسش خبرنگار ایرنا که آیا با دیگر جبهه ها از جمله جبهه نیروهای انقلابی بیانیه گام دوم، ائتلاف می کنید،  اظهار کرد: قصد نداشتم داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شوم، دلیلم هم این بود که به جوانان انقلابی فرصت بدهیم خود را ارائه دهند.

وی افزود: اگر نیروهای انقلابی و جوانان جبهه‌ها و ائتلاف‌های جدا تشکیل داده اند از آنها دعوت می کنیم که همه در یک لیست واحد قرار گیرند. آنها باید وارد این کارزار شوند و ما حاضریم پشت صحنه باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش داوری جامعه روحانیت مبارز در جریان اصولگرایی را در تضاد با نامزدی خود و دیگر اعضای جامعه ندانست و اضافه کرد: ما ضمن اینکه برای ائتلاف، داور جریان نیروهای انقلابی خواهیم بود، و در رای گیری که منجر به تهیه لیست نهایی می شود شرکت نمی‌کنیم، به این شکل برای داوری جامعه روحانیت مبارز جای ایراد باقی نمی‌ماند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی مقدم اصولگرایان ستاد انتخابات کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی مقدم اصولگرایان ستاد انتخابات کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی مقدم اصولگرایان ستاد انتخابات کشور مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در متن این بیانیه آمده است؛

سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و نیز مجموعه‌ای از نیرو‌های متعهد، کارآمد و حزب‌اللهی را در اختیار دارد.
در حقیقت یکی از بخش‌های مهم کارنامهٔ سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و کارآمدی خود را در عرصه پیشرفت‌های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیرو‌های مسلح، پایه‌های اقتدار ملت ایران را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی گام برداشته است.
امروز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی و کمک مؤمنانه به مردم و آسیب‌دیدگان همچون سیل منطقه کالپوش و استان سیستان و بلوچستان در کنار سایر نهادها، جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.
بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌ورزی و اقدامات تروریستی و تحریم‌های آمریکا برضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای قدرتمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخورداراست و با استفاده از پیشرفته‌ترین فنون تخصصی و دانش نظامی؛ نیرویی راهبردی محسوب می‌شود و در صیانت از امنیت و ثبات و دفع اشرار و متجاوزان؛ توانایی‌های خود را در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بار‌ها به اثبات رسانده است.
امروز نیز سپاه با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرا منطقه‌ای، با تکیه بر ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده، در مقابله با تهدیدات از آمادگی‌های همه‌جانبه برخورداراست و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع، سخت و پشیمان کننده روبرو خواهند ساخت.
سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید استان سمنان آمادگی کامل خود را در ادامه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و دفاع و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌کند

دیگر خبرها

  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • نفت خط مقدم رشد اقتصادی