Web Analytics Made Easy - Statcounter

3 کشتی‌گیر کشورمان به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های بین المللی کشتی جام آلاتز روسیه راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز (شنبه) در شهر ولادی قفقاز روسیه در حال برگزاری است و فرداشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با نتیجه 6 بر 4 مغلوب عظمت توسکایف از روسیه شد و در صورت حضور این کشتی گیر روس در دیدار فینال، وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست خواهد آورد.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل رستم کاراخانوف از روسیه با نتیجه 12 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بخان گویگریف قهرمان جهان از روسیه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد اما در مبارزه بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کوربان شیرایف از روسیه با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.
 
در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 11 بر یک مقابل بابولی سولویف از روسیه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان اصلان بک سوتیف و گورام چرتکویف از روسیه می رود.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل احمد باتایف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده آزرت شوگنوف از روسیه و الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد حسن بای رحیم اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان پاول کریستوف و آتساماز تبلویف از روسیه می‌رود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه کشتی فینال مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا پس از اتمام دور گروهی از سوی کنفدراسیون فوتبال قاره‌کهن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری چهار دیدار از گروه‌های سوم و چهارم پیگیری شد که در پایان مرحله گروهی ۸ تیم ایران، تایلند، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، ازبکستان و ویتنام به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کردند.

بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ به‌طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا ژاپن برای نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی‌سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند. در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، با سرمربی ایرانی‌اش مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. کویت در بازی همزمان، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ تاجیکستان - افغانستان؛ ساعت ۱۰:۳۰ ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰ تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰ ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰ کد خبر 747081

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه