Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتینک، ماروتا با وجود این که تیمش رقابت نزدیک و حساسی در بالای جدول با تیم یوونتوس دارد، در اظهارنظری عجیب و جالب مدعی شد یوونتوس این فصل هم قهرمان رقابت‌های سری A خواهد شد.

کونته در این فصل اینتر را به یکی از قدرت‌های فوتبال ایتالیا تبدیل کرده و در حال حاضر تنها تیمی که در بالای جدول در کنار یوونتوس توانسته در کورس قهرمانی قرار بگیرد، این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماروتا در این خصوص گفت: ما فکرش را نمی کردیم کونته بتواند اینتر را اینقدر خوب مدعی قهرمانی کند، اما هنوز در هفته ۱۴ هستیم و راه درازی در پیش داریم. من فکر می‌کنم کار ما برای فتح لیگ آسان نیست و با توجه به قدرت و ظرفیتی که در یوونتوس می‌بینم این تیم امسال هم قهرمان خواهد شد.

یوونتوس هشت سال متوالی است قهرمان فوتبال ایتالیا می‌شود، اما هفته گذشته با کسب تساوی مقابل ساسولو صدر جدول را به تیم اینتر داد.

یووه تنها تیم اروپایی است که در رقابت‌های این فصل، چه داخلی چه اروپایی شکست نخورده است.

کد خبر 468214 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت سرخ‌ها | خداوکیلی یورگن کلوپ بیاید رضایت می دهی؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان