Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاسی یمن خبر توقیف کشتی ایرانی حامل قطعات موشکی در آب‌های این کشور را تکذیب کرد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن  گفت: ادعاهای آمریکا مبنی بر توقیف یک کشتی ایرانی حامل قطعات موشک در راه یمن صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ائتلاف متجاوز سعودی اجازه ورود کشتی‌های حامل نفت و یا دارو به یمن را نمی‌دهد تا چه رسد به کشتی حامل موشک.

الحوثی اظهار داشت: ملت یمن ثابت کرد که تبلیغات درباره سلاح‌های آمریکا صحیح نیست و این سلاح‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و سامانه ثاد و سایر پدافندهای هوایی به درد عربستان نمی‌خورد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن از سعودی و امارات خواست که تجاوز به یمن و محاصره این کشور را متوقف کند.

وی تحریم برخی از شخصیت‌های مقاوم عراقی از سوی خزانه‌داری آمریکا و تروریست خواندن آنها را محکوم کرد و گفت: تروریسم حقیقی همان آمریکا است که ملت ما و ملت عراق را می‌کشد و محاصره می‌کند.

عضو انصارالله: قبل از هرگونه مذاکره باید تجاوز به یمن پایان یابد

انتهای پیام/

R36348/P/S1115,8,90,95/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن" آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن آخرین تحولات یمن اخبار یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران، گفت: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

بیشتر بخوانید: توقیف کشتی صهیونیستی توسط نیروی دریایی سپاه

وی همچنین با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

دهقان ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات مربوطه به ویژه با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

کد خبر: 1227494 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه