Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:53:05 GMT

این شما و این مارادونای جدید؛ سون دیه‌گو (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۷۷۹

این شما و این مارادونای جدید؛ سون دیه‌گو (عکس)

ستاره کره ای تاتنهام با استارتی تماشایی دروازه برنلی را باز کرد و همه را به یاد گل تاریخی دیه‌گو مارادونای افسانه ای انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس دقایقی پیش یک گل استثنایی به ثمر رسید. در تاتنهام هاتسپر استادیوم و در شرایطی که سفید پوشان لندنی با 2 گل از تیم برنلی پیش بودند، یکی از حملات این تیم با ضد حمله ای برق آسا از میزبان روبرو شد؛ ضد حمله ای نه از طرف تیم تاتنهام، بلکه فقط از جانب یک نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سون هیونگ مین، ستاره آسیایی تاتنهام پشت محوطه جریمه تیم خودی توپ را در اختیار گرفت و تنها 12 ثانیه بعد، آن را به تور دروازه برنلی کوبید و یکی از زیباترین گل های سال جزیره و حتی فوتبال دنیا را به ثمر رساند.

 


 

 

در این فاصله سون از میان بیش از نیمی از بازیکنان برنلی عبور کرد و یک گل انفرادی (سولو گل) استثنایی را به ثمر رساند. استارت نزدیک به 80 متری سون هیونگ مین به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و اولین تصویری که با دیدن آن به ذهن هر کسی می آید، گل خاطره انگیز دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 است.

 

 

 

 

 

 

کاربران فضای مجازی می گویند به جای فیلم این گل، می شود فیلم همان گل مارادونا را پخش کرد چون کاملا نشان می دهد که سون با برنلی چه کرده است. ستاره کره ای همین چند روز پیش به عنوان بهترین لژیونر فوتبال آسیا شناخته شد و در مراسم توپ طلا هم بالاتر از بسیاری ستارگان، رتبه 22 را به دست آورد. او با حضور ژوزه مورینیو در لندن، بار دیگر فرم ایده آل خود را به دست آورده است و امروز هم یک گل کم نظیر به ثمر رساند؛ گلی که هم در تاریخ تاتنهام و ورزشگاه مدرنش ماندگار می شود و هم تا همیشه نقطه ای درخشان در رزومه حرفه ای این ستاره آسیایی خواهد بود.

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • چگونه ستاره مُرده دوباره زندگی از سر گرفته است؟ + فیلم
  • همه احتمالات توپ طلا: برنده را حدس بزن
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم