Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مقرر شد با تامین اعتبار زیرساخت‌های مورد نیاز در استان و تخصیص تجهیزات از سوی سازمان صدا و سیما ۳۰ ایستگاه دیجیتال در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

استاندار خراسان جنوبی رو شنبه در دیدار با معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما در بیرجند ضمن تشریح پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان گفت: خراسان جنوبی دیار ناشناخته‌هاست و در یک‌ سال گذشته تلاش ما این بوده که ظرفیت‌های استان را شناسایی و به کشور معرفی کنیم و هم مشکلات و موانع را برجسته سازیم تا برای برطرف شدن آن چاره‌اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق معتمدیان افزود: دولت در یک‌سال اخیر توجه ویژه‌ای به استان داشته است و با اجرای پروژه‌های کلان همچون انتقال آب از دریای عمان و پروژه راه آهن، استان متحول خواهد شد.

وی بیان کرد: تکمیل اَبَر پروژه‌ای همچون راه‌آهن، موجب اتصال اقیانوس هند و دریای عمان به آسیای میانه خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: رویکرد صدا و سیما در استان همکاری بوده و انصافا همراهی خوب‌ و قابل تقدیری داشته‌ است که در سطح کلان نیز همین طور بوده و حجم برنامه‌های استان در رسانه ملی بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: بهره‌مندی از برنامه‌های تلویزیونی، حداقل مطالبه مردم به ویژه در روستاهاست و باید ضریب نفوذ مراکز دیجیتال را در نقاط دوردست افزایش داد، همچنان که در مناطقی که این کار انجام شده، لبخند رضایت مردم را شاهد هستیم.

معتمدیان با اشاره به اهمیت توسعه پوشش مراکز دیجیتال در استان خراسان جنوبی تصریح کرد: علیرغم پایین بودن ضریب نفوذ دیجیتال در استان، کمترین میزان نفوذ ماهواره در کشور متعلق به خراسان جنوبی است و این موضوع وظیفه همه ما را سنگین‌تر می‌کند.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران امضای تفاهمنامه استانداری خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران امضای تفاهمنامه استانداری خراسان جنوبی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران امضای تفاهمنامه استانداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران

پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران طبق توافق با بانک تجارت صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت بین احد علیخانی مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و هادی اخلاقی فیض آثار مدیر عامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقتنامه همکاری، ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهمترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی می‌باشند و برای تحقق آن‌ها برنامه‌های جدی در پیش داریم. 

وی افزود: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی مس در اختیار اعضا قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی می‌باشد و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی کردن این تفاهم نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه مدیرعامل بانک تجارت گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تامین مالی از قبیل کارنووام، کالانو برای بازنشستگان و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است.
هادی اخلاقی فیض آثار، در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست