Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:33:52 GMT

یکشنبه هوای همدان برفی است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۸۲۹

یکشنبه هوای همدان برفی است

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: امشب و فردا در استان همدان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طی امروز و فردا با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات با بارش برف و باران در استان مواجه خواهیم بود اظهار کرد: امشب همدان شاهد بارش برف و باران خواهد بود و عمده بارش‌ها در گردنه‌ها و مناطق مرتفع به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز دوشنبه تا اواخر هفته جاری آسمان نیمه‌ابری بوده و بارش قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان تصریح کرد: از نظر تغییرات آب و هوایی روز دوشنبه ضمن تضعیف سامانه بارشی، با کاهش پنج تا هفت درجه‌ای دمای حداقلی هوا در استان مواجه خواهیم بود و  یخبندان در ساعات اولیه روز را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ملایر با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه و صبح امروز گل‌تپه با دمای صفر درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده است.

باقری‌شکیب تصریح کرد: تغییرات دمایی در همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین سه تا ۹ درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان برف هواشناسی بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی در برخی مناطق موردانتظار است.

محمدامین دریافر در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمان، اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز پنج شنبه نهم فروردین، در برخی مناطق جنوبی وزش باد و گردوخاک را خواهیم داشت.

وی افزود: از امروز بعدازظهر تا اواخر روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی، رخداد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد، بارش برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی و غربی استان مورد انتظار است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها فردا در مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهد بود، تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

وی ادامه داد: روز جمعه با وزش باد نسبتاً شدید در نوار شرقی استان، خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق مورد انتظار است.

دریافر با بیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه جوی نسبتاً آرام و پایدار در اغلب مناطق را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: روز جمعه و صبح شنبه کاهش دما را خواهیم داشت؛ لذا احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در برخی مناطق شمال و شمال غرب وجود دارد.

کد خبر 739921

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان شرقی بارانی می‌شود
  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پیش بینی هوای نسبتا پایدار برای گلستان
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • پیش‌بینی وضعیت هوای استان قزوین در چند روز آینده