Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کالچو مرکاتو، این رسانه ایتالیایی در واکنش به اتفاقات امروز استقلال نوشت: با توجه به قوانین FIFA و همچنین دیرکرد در پرداخت مطالبات استراماچونی، سرمربی ایتالیایی به شدت از وضعیت موجود و نحوه مدیریت ناراضی است و فسخ قرارداد با تیم تهرانی را پیش پای خود می‌بیند.

اخبار ورزشی - این درحالی است که استقلال صدرنشین لیگ برتر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالچومرکاتو در ادامه نوشت: حواشی تمرین امروز استقلال و تماشاگر بودن و ناراحتی استراماچونی باعث عصبانیت شدید بازیکنان و در صدر آنها وریا غفوری شده است. کاپیتان استقلال معتقد است این وضعیت درحالی که تیم در صدر جدول قرارداد قابل قبول نیست. با این وجود اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره استقلال در کمال آرامش اعلام کرده تا فردا صبح مشکلات حل و مطالبات استراماچونی پرداخت خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال اخبار ورزشی استراماچونی استقلال ایران جدول کالچو استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد