Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@21:39:09 GMT

واورلی آستین به شیمیدر می‌پیوندد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۴۹۹۱

واورلی آستین به شیمیدر می‌پیوندد

خبرگزاری میزان- سنتر آمریکایی-آلمانی نخستین بازیکن خارجی شیمیدر در این فصل لقب گرفت. تاریخ انتشار: 19:52 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۷۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، آستین سنتر آمریکایی-آلمانی که دو روز پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شده بود، امروز در تست های پزشکی تیم شیمیدر قم حضور یافت و با موفقیت طی کردن این تست، نخستین بازیکن خارجی شیمیدر در این فصل لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سنتر در فصل گذشته لیگ برتر برسکتبال ایران نیز در تیم شیمیدر حضور داشت.

این بازیکن سابقه بازی در لیگ NCAA ایالات متحده آمریکا و تیم اورگن داکس، تیم‌های برمن هافن و هیدلبرگ بوندس‌لیگا، نایمبروک جمهوری چک و ژوکیجا آلیتوش لیتوانی را در کارنامه دارد.

تیم شیمیدر روز دوشنبه از هفته یازدهم سوپرلیگ ایران میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. تیم شیمیدر قم فعلا با ۷ برد، ۳ باخت و ۱۷ امتیاز در رتبه چهارم سوپرلیگ بسکتبال ایران قرادارد. این تیم دوشنبه ۱۸ آذر از هفته یازدهم سوپرلیگ ایران میزبان ذوب آهن اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اولین شکست فصل مهرام در لیگ برتر بسکتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۴۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند