Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:34:25 GMT

برخورد مینی بوس با پژو ۴ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۵۰۳۱

برخورد مینی بوس با پژو ۴ کشته و ۹ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/مرکزی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با دو خودروی پژو و سمند متاسفانه ۴ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند.

احمدعلی امینی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کد عملیاتی پایگاه جاده‌ای اورژانس به محل اعزام و ۹ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند فرمانده پلیس راه محور قدیم ساوه سلفچگان نیز به ایسنا گفت: این سانحه در کیلومتر ۱۰ محور قدیم ساوه سلفچگان بوقوع پیوست و بر اثر برخورد مینی بوس اویکو با یک دستگاه پژو متاسفانه دو نفر از سرنشینان پژو و دو نفر از مسافران مینی بوس که یک زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه در این سانحه رانندگی تعدادی از سرنشینان خودروها نیز به صورت سطحی مصدوم و دچار جراحت شدند که بلافاصله توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند بیان کرد: صحنه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه بازدید و علت سانحه مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند همچنین گفت: یک دستگاه خودروی سمند نیز با این دو خودرو برخورد کرده و راننده آن نیز مصدوم شده است.

وی بیان کرد: تحقیقات پلیس بیانگر آن است که انحراف به چپ راننده خودروی سمند موجب بروز این سانحه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف تلفات جاده اي ساوه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت