Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دفتر فرماندهی وزارت دفاع عراق روز شنبه با صدور بیانیه‌ای هرگونه حمله پهپادی عراق به منطقه محل اقامت سید مقتدی صدر در منطقه حنانه شهر نجف اشرف را تکذیب کرد.

به نوشته پایگاه «السومریه نیوز»، دفتر فرماندهی وزارتخانه یادشده در این بیانیه گفت که اطلاعاتی درباره حمله پهپادی به دست نیامده و آنچه که در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، صحت ندارد و قابل استناد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع عراق همچنین به رسانه‌هایی که چنین اخبار نادرستی را منتشر می‌کنند، هشدار داد که اقدامات قانونی و قضایی لازم مربوط به انتشار این خبر بی پایه و اساس، انجام می‌گیرد.

امروز «صالح محمد العراقی» از منابع رسانه‌ای نزدیک به جریان الصدر مدعی شد که منطقه «الحنانه» در نجف اشرف هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

العراقی در فیسبوکش نوشت: «این حمله در پاسخ به دستوراتی انجام شده که مقتدی الصدر در خصوص کلاه‌ آبی‌ها دیشب برای حمایت از انقلابیون در بغداد و پیشتر در نجف، صادر کرده بود.» 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، شروین اسبقیان بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه در خصوص وضعیت مالکیت دو باشگاه مطرح پایتخت اظهار کرد: واگذاری این دو باشگاه مردمی که جزو مفاخر ورزش هستند در اختیار سازمان خصوصی سازی است. اما روز واگذاری سوم اردیبهشت ماه است.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه هواداران دو باشگاه این بود که واگذاری صورت بگیرد و حتی در دولت های قبل هم این اتفاق رخ نداد ولی در دوره ای که هاشمی بسیار جدی پیگیر شد و با حمایت رئیس جمهور که به این موضوع ورود کردند، در روز سوم اردیبهشت مساله حل می شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه گفته می شود پرسپولیس به چند بانک واگذار می شود و استقلال یک هولدینگ گفت: این صحبت ها در فضای مجازی وجود دارد اما روز واگذاری مشخص می شود کدام باشگاه به کدام مجموعه واگذار خواهد شد.

اسبقیان در خصوص تکمیل ورزشگاه آزادی و اینکه ظاهرا این استادیوم هنوز مشکلاتی دارد گفت: چیزی که برای صدور مجور حرفه ای لازم است توسط وزیر ورزش دنبال شده است. این مساله مشکل خاصی ندارد.

وی در خصوص اینکه در صورت واگذاری دو باشگاه، وزارت ورزش حق ورود به هیات مدیره را دارد گفت: اجازه بدهید ابتدا واگذاری صورت بگیرد. همانطور که وزیر گفته وزارت ورزش به دنبال باشگاهداری نیست. حتی همین امروز من در رای گیری شرکت نکردم چون دوست داشتم ورزشکاران خودشان انتخابات را برگزار کنند. ما فقط ناظر هستیم و این تاکید وزیر ورزش است.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه یکی از معاونان وزیر اقتصاد مدعی شده در این زمینه به زودی به سراغ فدراسیون فوتبال خواهیم رفت گفت:هم وزیر اقتصاد و هم هیات دولت همه به دنبال کمک به ورزش هستند. تا امروز فقط کمک وزیر اقتصاد را دیدم. در رای دولت آقای رئیسی عنایت ویژه ای به ورزش دارند. حضور شخص آقای رئیس جمهور در وزارت ورزش برای اولین بار در تاریخ صورت گرفت. مصوبه های خوبی هم داشتیم، از تعیین تکلیف پروژه های زیر 70 در صد گرفته تا 4328 پروژه ورزشی که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • واکنش تسنیم به ادعای حمله اسرائیل به ایران؛ با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم
  • واکنش خبرگزاری فارس به ادعای حمله اسرائیل به ایران /با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم /در بالاترین حد یک حادثه امنیتی بود نه حمله
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • واکنش فوری به ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره حمله به ایران
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • اسرائیل: برای یورش گسترده به رفح آماده می شویم
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران