Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اولین مرحله واریز هدایای مدیرانی که ۳ هزار امتیاز در سامانه فهما آورده اند گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال در سامانه فهما تقدیر شدند.

«حجت الاسلام کاظم شکری » طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعطاء هدیه به مدیران فعال در ثبت برنامه ها در سامانه فهما گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال در سامانه فهما تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: بنابر مصوبه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز مقرر شده بود به مدیران کانون هایی که ۳ هزار امیتاز در سامانه بچه های مسجد کسب نمایند به عنوان هدیه به مدیران آنها اهداء شود.

 

وی با بیان اهمیت ثبت برنامه ها در سامانه فهما و تعیین پایتخت فهما در سطح کشور توضیح داد: طی هفته گذشته ۵ کانون فرهنگی هنری به این حد نصاب رسیده و کارهای اداری و مالی جهت پرداخت و اهداء مبلغ به ایشان اجرایی می شود.

 

گفتنی است لیست کانون هایی که 3000 امیتاز و بیشتر را کسب نموده را به شرح زیر است:

 

کانون راهیان قدس به مدیریت  آقای محسن خدابنده با کسب 4258 امیتاز

کانون شهید معطری به مدیریت آقای محمد اسکندری با کسب 3320 امتیاز

کانون شهدای گلشهر ویلا به مدیریت حجت الاسلام مهدی حافظی با کسب 3210 امیتاز

کانون شهید مرتضی آوینی به مدیریت آقای مهدی معدن پور با کسب  امیتاز3106

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه مسجد استان همدان وفات حضرت معصومه س خطبه نماز جمعه سامانه فهما مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان