Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،بر اساس تفاهم نامه‌ای که امروز بین صدا و سیما و استانداری خراسان جنوبی منعقد شد، ۸۳ ایستگاه دیجیتال دیگر در این استان راه اندازی می‌شود تا پوشش دیجیتال خراسان جنوبی به میانگین کشوری برسد.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه مقرر شده است زیرساخت ایستگاه‌های دیجیتال را استانداری و تجهیزات فرستنده آن را صدا و سیمای خراسان جنوبی تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، در نشست انعقاد این تفاهم نامه در استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه مرکز صدا و سیمای این استان دارای نیرو‌هایی توانمند و تجهیزاتی به روز است، گفت: افزایش پوشش شبکه‌های دیجیتال از اولویت‌های رسانه ملی در خراسان جنوبی است و از سال گذشته تاکنون این مرکز در خصوص پوشش شبکه‌های دیجیتال با رشد ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه این استان سومین استان پهناور کشور است ،افزود: پوشش شبکه‌های دیجیتال در این استان پهناور تا کنون قابل قبول بوده و صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز توانسته است ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان را به خوبی به کشور معرفی کند.

او بیان کرد: با وجود منابع محدود، اما در حد توانمان به توسعه پوشش شبکه‌های دیجیتال کمک خواهیم کرد.

معاون توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا وسیما همچنین امروز در شورای مدیران مرکز خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی با وجود کمبود تجهیزات توانسته است با برقراری ارتباط‌های زنده با شبکه‌های سراسری، در بین استان‌های کشور به جایگاه خوبی دست یابد و این مرکز نوپا در بین سایر مراکز عناوین خوبی نیز به دست آورده است.

علیدادی همچنین از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی بازدید کرد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا وسیما مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز

امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در تالار اسکناس ارز مرکز مبادله ایران، دلار با نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان، یورو با نرخ ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و درهم با نرخ ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان مورد مبادله قرار گرفت.

به همین ترتیب تالار حواله ارز، شاهد مبادله دلار با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان، یورور با نرخ ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان و درهم با نرخ ۱۱ هزار و ۶۸ تومان بود.

در بازار نیما نیز در مقابل عرضه ۳۶۰ میلیون دلاری، ۱۶۷ میلیون دلار با نرخ ۴۱ هزار تومان خریداری شد. صنایعی که عمدتا ارز نیمایی برای آنها تامین شده است، شامل صنایع حمل و نقل و خودرو، تجهیزات برق، معدنی، ماشین آلات و تجهیزات تولید و منسوجات و پوشاک است.

مجموع تامین ارز از ابتدای سال تاکنون، ۲ میلیارد و ۴۸۴ میلیون دلار بوده است. ۶۹ درصد از ارز تامین شده مربوط به بازار نیما با نرخ ۴۱ هزار تومان است. کالاهای اساسی ۲۸ درصد را با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به خود اختصاص داده است و در بخش خدمات، ارز مورد نیاز شرکت های هواپیمایی، ارز درمانی، ارز دانشجویی، ارز مورد نیاز دستگاه های اجرایی، عتبات و حج با نرخ متوسط ۴۳ هزار تومان تامین شده است.

میانگین وزنی قیمت ارز تخصیصی بانک مرکزی برای سه گروه مذکور معادل ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، در بازار طلای مرکز مبادله ایران، طی ۱۰ حراج سکه طلا در مجموع ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه تخصیص داده شد؛ ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه ربع سکه، ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه نیم سکه و ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه تمام سکه سهم انواع سکه تخصیص داده شده است.

این گزارش حاکی است، تاکنون طی ۱۸ حراج شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران، ۲.۴ تن شمش با عیار ۹۹۵ در هزار در تالار معاملات طلا مورد معامله قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است
  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد