Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، هجدهمین و آخرین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، به ریاست محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان و مدیران در محل سازمان مذکور برگزار شد.

محمدباقر نوبخت در این جلسه اظهار داشت: به یاری خداوند متعال و همکاری همه دستگاه‌های کشور و نیز اهتمام شبانه‌روزی مجموعه همکاران این سازمان، لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، در وقت مقرر تدوین و تنظیم شد و هفدهم آذرماه از سوی رییس‌جمهور محترم تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این لایحه با همراه 19 جلد پیوست تقدیم مجلس خواهد شد و لایحه مذکور به لحاظ مقطع زمانی، نوع تهیه و تنظیم و نیز اهداف و رویکردها با لوایح سال‌های گذشته متفاوت است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین سیاست لایحه بودجه سال 1399 کل کشور، موضوع جبران کاهش قدرت خرید مردم است که در قالب مهار تورم و استمرار پرداخت یارانه‌ها و پرداخت‌های جبرانی و نیز افزایش حقوق و دستمزد و همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها متبلور خواهد شد.

نوبخت در ادامه اظهارات خود تأکید کرد که در سال آینده هیچ نوع افزایش قیمتی در کالاها و خدمات اعمال نخواهد شد و نیز هزینه‌ها از طریق پول پرقدرت تأمین نخواهد شد و دارو و کالاهای اساسی با همان ارز چهار هزار و 200 تومانی تأمین می‌شود.

وی همچنین یکی از اهداف مهم بودجه سال آینده کل کشور را تقویت تولید و اشتغال برشمرد و گفت : تدوین و تنظیم بودجه متناسب با قانون محاسبات عمومی انجام شده و پیش‌بینی منابع و مصارف واقع‌بینانه بوده و با کم‌ترین میزان وابستگی به منابع نفتی لحاظ شده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این‌که در شدیدترین شرایط اقتصادی کشور تلاش می‌کنیم که کم‌ترین فشار به مردم وارد شود، از همه مدیران این سازمان خواست که بعد از تقدیم بودجه به مجلس شورای اسلامی، در تبیین دقیق اهداف، اعداد و رویکردهای بودجه سال آینده در رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی اهتمام لازم را داشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد