Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت باشگاه تراکتور، احد شیخ لاری اظهار کرد: فوتبال فراز و نشیب دارد، تعویق دو بازی و عملکرد ضعیف هفته‌های اخیر تا حدودی تیم را از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه کرده که بنده سعی دارم ابتدا از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کنم و اعتماد به نفسشان را بازگردانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به بازیکنان جوان تیم اظهار کرد: تمامی بازیکنان، به ویژه جوانان تیم تلاششان را بیشتر کنند و مطمئناً من هم تلاش آنان را نادیده نخواهم گرفت و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را راهی بازی‌ها می‌کنیم.

شیخ لاری با تمجید از زندگی حرفه‌ای بازیکنان باتجربه تراکتور، اظهار کرد: سه کاپیتان تیم ما زندگی فوق العاده حرفه‌ای دارند و امیدوارم روزی برسد که تمامی فوتبالیست‌های ایرانی همچون شجاعی، دژاگه و حاج صفی زندگی و فوتبال حرفه‌ای داشته باشند. این بازیکنان به دور از اتفاقات رخ داده، کار خودشان را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی گفت: بنده از بازیکنان با تجربه تیم و از تمامی دلسوزان تراکتور مشاوره خواهم گرفت و به دنبال ارایه فوتبال زیبا همراه با پیروزی هستیم.

مسئول فنی تیم تراکتور تأکید کرد: بنده از ابتدای فصل در فاز پشتیبانی کنار تیم بوده‌ام و با قاطعیت می‌گویم که مدیریت تراکتور بهترین شرایط و امکانات را برای تیم فراهم کرده‌اند. بنده زمانی پیراهن تراکتور را پوشیدم و سرمربی گری این تیم را هم در کارنامه دارم، به هواداران اعلام می‌کنم من تا لحظه‌ی مرگ هوادار تراکتور هستم و در هر مسئولیتی که زنوزی و صادقیان بگویند، به تیم محبوبم خدمت می‌کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتور اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

کد خبر 6085988

دیگر خبرها

  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • ۳۰۰ هزار تراکتور باید نوسازی شود