Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال گفت: “اگر امروز در شبکه های مختلف تلویزیونی حمله هایی به مجموعه فوتبال کشور سازماندهی و اجراء می شود بدلیل این است که به حوزه حقوق خود در موضوع حقوق نشر و تولید آورندگی فوتبال ورود کرده ایم.”

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فوتبال در گفتگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت :

“سازمان لیگ در طی این دو ساله اخیر با تغییر رویکرد خود برای درآمد زایی برای فوتبال و باشگاه های کشور روشی را به اجراء گذاشته است که هم به افزایش درآمدهای تبلیغات محیطی منجر شده است و همچنین در حوزه ایجاد محیطی سلامت موجبات بهینه سازی فضای اقتصادی فوتبال گردیده است ، در فصل ۹۷-۹۸ تقریبا درآمد ها محقق گردیده و فقط موضوع تولید محتوی و ارزش افزوده توسط مجری سازمان لیگ اقدام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:

” در فصل جاری نیز به افزایش چشمگیر قراردادها مواجه هستیم که بدلیل شرایط سخت اقتصادی زمان بندی پرداخت ها با تاخیر مواجه می باشد، از سوی دیگر پرونده های پیشین مربوط به شرکت های ایران نوین ، فناپ و امین سیما کیش در خصوص بدهی های تبلیغات محیطی که حقوق و طلب فوتبال را پرداخت نمی نمودند، به جریان انداخته و با هماهنگی ریاست محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال به مراجع قضایی و داوری ارسال شده است که امیدواریم در جهت تحصیل حقوق فوتبال کشور بتوانیم آراء خود را از مراجع محترم قضایی و داوری در سال جاری کسب نماییم.”

محمد صادق درودگر در ادامه گفت:

” در حال حاضر هیچگونه پرونده راکدی در رابطه با تبلیغات محیطی وجود ندارد و در این خصوص با نام نمایندگی سازمان لیگ پیگر میباشم. در خصوص بحث آی پی تی وی که یک حمله رسانه ای از مراکزی در صدا و سیما که تا کنون بدون هیچ پرداخت حقی از آن بهره برداری می نمودند آغاز گردیده است ، قراردادی بر اساس تشریفات قانونی منعقد نموده ایم که به سلامت و دقت در آن اعتقاد داریم.”

محمد صادق درودگر همچنین اضافه کرد:

” به همین جهت در اولین فرصت و در حضور اهالی رسانه و مدیران فوتبال کشور نسبت به ارائه گزارش عملکرد و سیر قانونی پیشرفت کار تا انعقاد قرارداد خواهیم پرداخت ، اگر امروز در شبکه های مختلف تلویزیونی حمله هایی به مجموعه فوتبال کشور سازماندهی و اجراء می شود بدلیل این است که به حوزه حقوق خود در موضوع حقوق نشر و تولید آورندگی فوتبال ورود کرده ایم، و این ورود باعث شده است که برخی دوستان عزیز از ما ناراحت باشند، با ایمان و با قاطعیت کامل ، آمادگی ارایه پاسخ این مسئله به اهالی محترم رسانه و حتی صدا و سیما در صورت علاقمندی بوده و آمادگی داریم برگ برگ تلاش ها و پیشرفت کار را به مراجع نظارتی تقدیم نماییم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئیس سازمان اقتصادی فوتبال سازمان لیگ رئیس سازمان اقتصادی فوتبال سازمان اقتصادی فوتبال سازمان لیگ سازمان لیگ ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان،  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو  کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اهمیت و اولویت توسعه روابط با همسایگان بویژه ترکمنستان در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد روابط دوجانبه، به اقدامات صورت گرفته از سوی مراجع ذیربط ایرانی برای اجرای توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله در حوزه های اقتصادی تاکید کرد. 

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، کمیسیون همکاری های کنسولی و مرزی و توافقات صورت گرفته برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور در زمینه گاز، برق، مدیریت آب، حمل و نقل و ترانزیت، اجرای طرح های زیربنایی و افزایش مبادلات بازرگانی، توسعه همکاری‌های دو کشور در موضوعات منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داد. 

رئیس جمهور ترکمنستان نیز در این ملاقات با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور،  از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد.

بردی محمدف با اشاره به  تجارب مثبت اجرای طرح های زیربنایی توسط شرکت های ایرانی در ترکمنستان، از شرکت های ایرانی برای فعالیت بیشتر در کشورش اعلام آمادگی کرد.  

در این دیدار همچنین در خصوص برخی مسائل منطقه ای از جمله مبارزه با تروریسم،  برقراری صلح و ثبات در افغانستان و همچنین دریای خزر تبادل نظر شد.

نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجهدیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانیامیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • شاخص‌های اقتصادی بیانگر جهت‌گیری صحیح فعالیت‌های دولت در کردستان است 
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • تلخ و شیرین اقتصاد در ۱۴۰۲
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳