Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی امینی اظهار کرد: پس از اطلاع از این حادثه سریعا کد عملیاتی پایگاه جاده‌ای اورژانس به محل اعزام و ۹ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل کردند.

سرهنگ حسنوند فرمانده پلیس راه محور قدیم ساوه سلفچگان نیز به ایسنا گفت: این سانحه در کیلومتر ۱۰ محور قدیم ساوه سلفچگان بوقوع پیوست و بر اثر برخورد مینی بوس اویکو با یک دستگاه پژو متاسفانه دو نفر از سرنشینان پژو و دو نفر از مسافران مینی بوس که یک زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این سانحه رانندگی تعدادی از سرنشینان خودرو‌ها نیز به صورت سطحی مصدوم و دچار جراحت شدند که بلافاصله توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند بیان کرد: صحنه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه بازدید و علت سانحه مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند همچنین گفت: یک دستگاه خودروی سمند نیز با این دو خودرو برخورد کرده و راننده آن نیز مصدوم شده است.

وی بیان کرد: تحقیقات پلیس بیانگر آن است که انحراف به چپ راننده خودروی سمند موجب بروز این سانحه شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف رانندگی تصادف در جاده استان مرکزی حادثه تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه